تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان شادگان:
4 شخصیت حقیقی و حقوقی در حادثه انفجار منزل مسکونی در شادگان متهم شدند
علاوه بر اداره آب و فاضلاب و اداره گاز شادگان که به عنوان دو شخصیت حقوقی پرونده مطرح هستند، دو شخصیت حقیقی نیز متهم بوده و تا احقاق حقوق شهروندان پیش خواهیم رفت
دادستان شادگان گفت: چهار شخصیت حقیقی و حقوقی در حادثه انفجار منزل مسکونی متهم شدند و پس از کار‌شناسی یک نفره تحویل هیئت کار‌شناسی شد.

محمد فضلی امروز با تاکید بر پیگیری مجدانه پرونده حادثه انفجار منزل مسکونی که در پی حفاری صورت گرفت اظهار کرد: 4 شخصیت حقیقی و حقوقی در حادثه انفجار متهم شدند و پرونده پس از کار‌شناسی یک نفره، تحویل هیئت کار‌شناسی 3 نفره شد.

فضلی با بیان اینکه پرونده در مرحله کار‌شناسی است و تا مراحل دادرسی و کیفرخواست ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: علاوه بر اداره آب و فاضلاب و اداره گاز شادگان که به عنوان دو شخصیت حقوقی پرونده مطرح هستند، دو شخصیت حقیقی نیز متهم بوده و تا احقاق حقوق شهروندان پیش خواهیم رفت.

دادستان شادگان با تاکید بر این نکته که تمامی پرونده‌های موجود در شعبه از اهمیت یکسانی برخوردار هستند تصریح کرد تمامی پرونده‌ها از دید ما اهمیت دارند و پیگیری مجدانه تمامی آنها را سرلوحه خود قرار داده‌ایم.

وی در پایان ضمن انتقاد از فضاسازی برخی افراد مغرض در بزرگ‌نمایی بعضی از موضوعات بیان کرد: در بسیاری از موضوعات فضای مجازی می‌تواند بازوی کمکی ارگان‌های امنیتی باشد ولی متاسفانه در برخی موارد بعضی افراد از روی احساس به پخش مطالب می‌پردازند که این موضوع نه تنها کمکی به حل مشکل کمک نمی‌کند بلکه نوعی تشویش ایجاد می‌کند و هیجان کاذبی را به مردم تزریق کرده که جا دارد دوستان در این خصوص کمی مسئولانه‌تر برخورد کنند.

 در ماه گذشته حفاری در شهرستان شادگان باعث آسیب دیدن لوله گاز و در نهایت انفجار شد که این موضوع باعث آتش‌سوزی در یک خانه، آسیب دیدن و مرگ 3 نفر شد.

یادآوری می‌شود که محمدامین موسوی فرد کودک 7 ساله و سومین مصدوم حادثه 12 اردیبهشت انفجار منزل مسکونی پس از دو ماه جدال دردناک با مرگ، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سیده مبینا، خواهر 4 ساله و سیده مدینه موسوی فرد، مادر خود پیوست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار