تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رامین طاهری: برای رفتن یا نرفتن به المپیک به نظر "بنا" احترام می‌گذارم
فرنگی‌کار خوزستانی که از شانس‌های حضور در المپیک ریو در وزن 85 کیلوگرم است، گفت: اگر به ریو نروم، برایم مهم نیست و به نظر آقای بنا احترام می‌گذارم
فرنگی‌کار خوزستانی که از شانس‌های حضور در المپیک ریو در وزن 85 کیلوگرم است، گفت: اگر به ریو نروم، برایم مهم نیست و به نظر آقای بنا احترام می‌گذارم.

رامین طاهری اظهارکرد: وزن من 80 کیلوگرم است ولی با مشورت آقای بنا و مربیان تیم‌ملی قرار شد از این به بعد در وزن 85 کیلوگرم کشتی بگیرم و اکنون هم خدا را شکر وضعیت بدنی‌ام خوب است و اگر آقای بنا دستور داد که من در المپیک، کشتی بگیرم به آن‌جا می‌روم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی گفت: در وزن 85 کیلوگرم هم من و هم آقای اخلاقی هستیم و فکر می‌کنم اخلاقی 9، 10 سال است که در این وزن کشتی می‌گیرد و یکی از بهترین‌های ایران و دنیا در این وزن است و به نظرم شانس حضور هر دو ما در المپیک، 50 – 50 است و در همین اردوی پایانی نفر اعزامی به المپیک مشخص می‌شود. تاکنون 16 مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر گذاشته‌ام و اردوی پایانی از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود.

این کشتی‌گیر ایذه‌ای با بیان این‌که آرزوی هر ورزشکاری شرکت در المپیک است، عنوان کرد:‌ اگر بتوانم در المپیک ریو حضور داشته باشم و با مدال هم برگردم، بسیار عالی است.

 

وی در خصوص وضعیت تیم‌ملی نیز گفت: وضعیت تمام کشتی‌گیران و نحوه‌ی تمرین‌شان خوب است و از روحیه خوبی هم برخوردار هستند. تیم خوبی داریم و ان‌شاءالله نتیجه المپیک لندن را تکرار کنیم. به نظر من در المپیک ریو می‌توانیم سه چهار مدال به دست آوریم.

طاهری درباره ارزیابی خود از رقبای ایران در وزن 85 کیلوگرم، عنوان کرد: همیشه کشتی‌گیران خوبی از کشورهایی از جمله اوکراین و ازبکستان در این وزن حضور دارند؛ یعنی بهترین‌های دنیا در این وزن هستند و به نظر من وزن 75 و 85 کیلوگرم از اوزان سخت المپیک می‌باشند.

وی بیان کرد: من و اخلاقی در اردوهای تیم‌ملی هم‌اتاقی هستیم و پنج شش سالی است که یکدیگر را می‌شناسیم و خیلی دوست دارم به المپیک بروم ولی اگر نروم، برایم مهم نیست و برای مسابقات بعدی می‌جنگم. به نظر آقای بنا احترام می‌گذارم و او رییس همه ما است و هر چه دستور داد باید اطاعت کنیم و سرباز او هستیم.

این فرنگی‌کار خوزستانی در پایان گفت: اگر به المپیک اعزام شوم، حتما تلاشم را می‌کنم که روی سکو باشم و کم نمی‌گذارم و می‌جنگم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار