تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی کودک با فشفشه خانه را به آتش کشید
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:‌ بازی کردن پسر بچه با فشفشه باعث آتش سوزی خانه و مصدومیت یک نفر شد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:‌ بازی کردن پسر بچه با فشفشه باعث آتش سوزی خانه و مصدومیت یک نفر شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در منطقه خشایار داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز، از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگراتاق ها جلوگیری کردند.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان فرد مصدوم که زنی حدودا ۶۰ ساله بود را با رعایت نکات ایمنی برای اعزام به مرکز درمانی به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

وی عنوان کرد:‌ در این عملیات ۱۲ مامور آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان، بازی کردن پسر بچه  با فشفشه گزارش شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار