تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۷۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم اربعین شهید نظری در اندیمشک برگزار می‌شود
با هدف تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت مراسم اربعین شهید مدافع حرم مهدی نظری در اندیمشک برگزار می‌شود
با هدف تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت مراسم اربعین شهید  مدافع حرم مهدی نظری در اندیمشک برگزار می‌شود.

این مراسم، روز پنجشنبه 31 تیرماه از ساعت 17 الی 19 در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای شهرستان اندیمشک و با حضور پر شور خانواده دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک برگزار می‌شود.

هم چنین با هدف پاسداشت شهید مدافع حرم مهدی نظری، مراسم ملکوتی دعای کمیل در همان شب و از ساعت 22 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی قائم اندیمشک برگزار خواهد شد.

شهید والا مقام مهدی نظری، فرزند دلاور اندیمشک در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام به مقام شهادت نائل آمده است و نام خود را در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوه‌مند اسلامی به یادگار ثبت کرده است.

پیکر پاک و مطهر شهید مهدی نظری، پس از بازگشت به کشور در شهر ولایت مدار اندیمشک تشییع خواهد شد و مردم این شهر انقلابی با شهید مدافع حرم خود وداع خواهند کرد.

زمان ورود و آیین استقبال از این شهید گران قدر و آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری، پس از ورود به کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

مردم انقلابی اندیمشک تا کنون چند شهید از جمله شهید علی‌محمد قربانی،  شهید حبیب رحیمی‌منش، شهید احمد مَجدی‌نسب، شهید احمد الیاسی‌حاجیوَند و شهید مهدی نظری را به آستان مقدس اهل بیت (ع) تقدیم کرده‌اند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار