تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۷۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی دوره آموزش آماده‌سازی اسب کورسی در اهواز
از سوی فدراسیون سوارکاری، یک دوره کلاس آموزش آماده‎سازی اسب کورسی به میزبانی خوزستان برگزار می‎شود
از سوی فدراسیون سوارکاری، یک دوره کلاس آموزش آماده‎سازی اسب کورسی به میزبانی خوزستان برگزار می‎شود.

مهرزاد بختیاری، رییس کمیته آموزش هیات سوارکاری استان با بیان این‎که هدف از برپایی این دوره از سوی فدراسیون، تربیت اسب‌های کورسی است، اظهار کرد: با توجه به این‎که استان خوزستان یکی از قطب‌های مسابقات کورس کشور پس از استان گلستان و شهرستان گنبد می‌باشد و همچنین با عنایت به وجود تعداد کم آموزش‌دهندگان اسب‌های کورسی در خوزستان، پیشنهاد برگزاری این کلاس را به فدراسیون ارائه کردیم که مورد موافقت واقع شد.

وی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر چابک‌سواران سراسر استان مسابقه برگزار می‌کنند ولی متاسفانه مسابقات در حد استاندار نیست، ادامه داد: با برگزاری این کلاس، چابک‌سواران استان قطعاً می‌توانند به صورت علمی‌تر و کلاسی‎شده‌تر مسابقات خود را انجام دهند.

رییس کمیته آموزش هیات سوارکاری خوزستان افزود: با انجام و برگزاری این کلاس امیدواریم یکنواختی و یکدستی در چابک‎سواران استان حکم‌فرما شود و شاهد برگزاری هر چه بیشتر و بهتر مسابقات کورس در آینده به صورت علمی باشیم.

او با اشاره به مدرس این کلاس آموزشی عنوان کرد: عبدالخالق آقچلی از مدرسان فدراسیون سوارکاری که در سراسر کشور کار تدریس و برگزاری امتحانات را بر عهده دارد، تدریس این دوره را نیز بر عهده خواهد داشت.

بختیاری بیان کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان امتحان به عمل می‌آید و پذیرفته‌شدگان از سوی فدراسیون، گواهی دریافت خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: این کلاس آموزشی از دوم مردادماه به مدت یک هفته در یکی از باشگاه‎های دماوند اهواز یا صنایع فولاد این شهر برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‎کنیم حداقل 15 تا 20 چابکسوار از خوزستان و چند استان دیگر در این کلاس حضور یابند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار