تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید استاندار بر لزوم حل مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه
دخل و خرج شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه متناسب نیست و باید این کارخانه صرفه اقتصادی پیدا کند و به سمتی برود که به سوددهی برسد
استاندار خوزستان گفت: ‌دخل و خرج شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه متناسب نیست و باید این کارخانه صرفه اقتصادی پیدا کند و به سمتی برود که به سوددهی برسد.

غلامرضا شریعتی امروز 30 تیرماه در حاشیه بازدید از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شوش اظهار کرد: برای حل مشکلات این شرکت تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با تعامل مدیران آن با استانداری و مدیران منطقه هر چه سریعتر مشکلات حل شوند.

وی افزود: ‌به منظور این‌که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به سوددهی برسد، باید تا پایان سال طرح تولید MDF کارخانه راه‌اندازی شود. همچنین طرح تولید 100 هزار لیتر الکل از ملاس نیز مورد توجه این شرکت قرار بگیرد.

شریعتی تصریح کرد‌: ‌این کارخانه باید تلاش کند تا ظرفیت تولید شکر را به ظرفیت اسمی برساند تا بتواند دخل و خرج خود را متناسب و بخشی از مشکلات مالی را حل کند.

وی گفت:‌ اگر این 3 طرح در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اتفاق بیفتد استانداری این آمادگی را دارد تا با برگزاری جلسات با ادارات گاز و آب و جهاد کشاورزی به مشکلات و بدهی‌های این شرکت رسیدگی کند و از این شرکت‌ها بابت پرداخت بدهی‌های کارخانه نیشکر هفت تپه، مهلت بگیرد.

شریعتی عنوان کرد: ‌توسعه این کارخانه موجب ایجاد اشتغال در منطقه و توسعه اقتصادی می‌‌شود و با حمایت از آن می‌توان شاهد حل شدن مشکلات منطقه بود.

وی با انتقاد از وضعیت تعامل مدیران این شرکت با مسئولان و مدیران محلی شهرستان گفت:‌ باید تعامل و ارتباط بیشتری میان مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و مدیران شهرستان و استان به وجود بیاید تا روند حل شدن مشکلات تسریع پیدا کند.

شریعتی در خصوص جذب نیرو توسط این کارخانه اظهارکرد: برای جذب نیرو باید از نیروهای منطقه کمک گرفته شود و اگر نیروهای منطقه کافی نبودند می‌توان از جوانان شوش برای استخدام و کار در این شرکت کمک گرفت.

استاندار خوزستان هدف از حضور در این کارخانه را رسیدگی به رفع و مشکلات کارگران این کارخانه بیان کرد و افزود: ‌وظیفه اصلی ما رسیدگی و دنبال کردن مشکلات کارگران است تا با حل شدن این مشکلات کارخانه به سوددهی برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار