تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده:
المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها در دو نوبت پاداش می‌گیرند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از شارژ مالی خوزستانی‌ها، پیش از اعزام به المپیک و پارالمپیک و همچنین پس از بازگشت از این رقابت‌ها، خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از شارژ مالی خوزستانی‌ها، پیش از اعزام به المپیک و پارالمپیک و همچنین پس از بازگشت از این رقابت‌ها، خبر داد.

فرامرز کیانی‌زاده اظهارکرد: در ورزش به خصوص ورزش قهرمانی به دنبال کسب مدال و افتخار هستیم و در دنیای ورزش، مهم‌ترین و بزرگترین افتخاری که برای یک ورزشکار می‌تواند وجود داشته باشد، کسب سهمیه المپیک، حضور در المپیک و مدا‌ل‌آوری در این رقابت‌ها است.

وی بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات‌های ورزشی نیز قاعدتا به دنبال حمایت از قهرمانان استان هستند و خوشبختانه در استان خوزستان نیز همیشه قهرمانان کشوری، جهانی و آسیایی بسیاری وجود داشته است. ما نیز طی سال‌های اخیر درصدد بوده‌ایم که طی چندین مرحله از این افتخارآفرینان تجلیل به عمل آوریم که این تجلیل‌ها نیز در راستای مضاعف‌شدن انگیزه این قهرمانان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان تعدادی ورزشکار در مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو دارد که در المپیک و در رشته کشتی سعید عبدولی و حبیب‌الله اخلاقی یا رامین طاهری را به عنوان ورزشکار و ایرج اسفندیاری‌فر را به عنوان مربی و در رشته والیبال مصطفی شریفات و محمد موسوی را داریم.

وی افزود: همچنین در پارالمپیک و در رشته دو و میدانی جواد حردانی، علیرضا قلعه‌ناصری و هاشمیه متقیان، در بسکتبال با ویلچر عادل طرفی، در تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی، در رشته تیراندازی حسین امیری (به عنوان مربی)، در جودو نابینایان و کم‌بینایان امید ‌جعفری و در فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم‌بینایان حسین رجب‌پور و محمد حیدری را داریم.

کیانی‌زاده با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از نفرات خوزستانی شرکت‌کننده در المپیک و پارالمپیک، گفت:‌ به هیات‌های ورزشی نیز سفارش کرده‌ایم که از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خود حمایت داشته باشند، ضمن این‌که در مدتی که این ورزشکاران در اردوهای تیم‌های ملی بوده‌اند نیز چتر حمایتی فدراسیون‌های مربوط بر سر آن‌ها وجود داشته است. به هر حال اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستات و هیات‌های ورزشی نیز در حد توان به این ورزشکاران کمک می‌کنند، اگرچه مشکلات مالی موجود، باعث می‌شود که ما حتی حداقل‌ها را هم نتوانیم انجام دهیم ولی در زمینه حمایت از این ورزشکاران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در همین راستا پیش از اعزام ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قصد داریم شارژ مالی انجام دهیم تا ورزشکاران‌مان با انگیزه بیشتری به فکر افتخارآفرینی برای استان و کشور باشند. من قصد دارم روز شنبه هفته آینده نیز به تهران سفر و دیداری با ورزشکاران المپیکی خوزستان داشته باشم و تقدیر و تشکری به عمل آورم و پاداش نقدی به آن‌ها اهدا کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که پس از بازگشت این ورزشکاران از المپیک و پارالمپیک، حتی در صورت عدم کسب مدال، با حضور استاندار از آن‌ها تقدیر خواهیم کرد و پاداش خواهیم داد، گفت: اگر هم دست پر برگردند، هدف این است که از سوی آقای شریعتی، استاندار خوزستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان به مدال‌آور طلایی 20 میلیون تومان، مدال‌آور نقره 10 میلیون تومان و مدال‌آور برنز 5 میلیون تومان پاداش دهیم، ضمن این‌که در تلاش هستیم با کمک گرفتن از دیگر دستگاه‌های استان نیز هدایای دیگری برای این افتخارآفرینان در نظر بگیریم.

وی در پایان بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنم که ورزشکاران خوزستانی در هر دو بخش المپیک و پارالمپیک موفق به کسب مدال شوند، چرا که خوزستانی‌ها همیشه در هر مقطعی توانایی‌های خود را نشان داده‌اند و من با توجه به نحوه آماده‌سازی این ورزشکاران و موفقیت‌هایی که در گذشته داشته‌اند، امیدوارم که در ریو نیز موفقیت‌های خود را  تکرار و برای استان خوزستان و کشور افتخارآفرینی کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار