تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع رانندگان سواری‌های کرایه مسیر اندیمشک - دزفول
تعدادی از رانندگان سواری های کرایه مسیر اندیمشک - دزفول روز چهارشنبه با تجمع در میدان مرکزی شهر اندیمشک نسبت به تصمیم شورای ترافیک این شهرستان مبنی بر جابجایی ایستگاه این مسیر اعتراض کردند
جابجایی ایستگاه سواری های بین شهری اندیمشک - دزفول اعتراض رانندگان این مسیر را به دنبال داشت.

تعدادی از رانندگان سواری های کرایه مسیر اندیمشک - دزفول روز چهارشنبه با تجمع در میدان مرکزی شهر اندیمشک نسبت به تصمیم شورای ترافیک این شهرستان مبنی بر جابجایی ایستگاه این مسیر اعتراض کردند.

این رانندگان که تعداد آنها 20 نفر تخمین زده می شد اظهار داشتند:انتقال ایستگاه سواری های اندیمشک - دزفول از میدان مرکزی شهر اندیمشک به میدان هفت تیر در ورودی این شهر موجب کاهش تعداد مسافران آنها خواهد شد.

رانندگان معترض اظهار داشتند:در آمد روزانه آنها بابت جابجایی مسافر بین شهرهای اندیمشک و دزفول و بالعکس ناچیز بوده و بعضا کفاف خانواده آنها را نمی دهد ضمن اینکه با به حاشیه راندن ایستگاه آنها از مرکز شهر اندیمشک کاهش تعداد مسافران آنها را به دنبال دارد.

این رانندگان همچنین نسبت به رانندگان خودروهای شخصی که مسافران آنها را به صورت غیر قانونی در مسیر شهرهای دزفول و اندیمشک جابجا می کنند معترض بوده و خواستار برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با آنان شدند.

رانندگان معترض همچنین گفتند:تصمیم شورای ترافیک اندیمشک مبنی بر انتقال ایستگاه سواری های اندیمشک - دزفول به میدان هفت تیر در حالی است که رانندگان خودروهای شخصی بدون هیچ ممانعتی از سوی راهنمایی و رانندگی مسافران آنها را سوار می کنند.

این گزارش حاکیست: تعدادی از رانندگان این مسیر همچنین صبح چهارشنبه در مقابل ساختمان فرماندار دزفول تجمع کردند.

امیر عیسی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت:این رانندگان نسبت به جابجایی ایستگاه در اندیمشک معترض بودند که با نماینده آنان صحبت شد تا مشکل خود را از طریق صنفی و قانونی پیگیری کنند ضمن اینکه مشکل این رانندگان در تعامل با مسئولان ذیربط در اندیمشک پیگیری می شود.

شورای ترافیک شهرستان اندیمشک چندی پیش تصویب کرد به منظور کاهش ترافیک در هسته مرکزی این شهر ایستگاه تاکسی های برون شهری اندیمشک - دزفول از میدان مرکزی شهر اندیمشک به میدان هفت تیر منتقل شود.

رانندگان تاکسی های برون شهری اندیمشک - دزفول مدعی اند به دلیل دوری بوستان هفت تیر از هسته مرکزی شهر اندیمشک کسب و کار آنها کساد خواهد شد.

بیش از 150 دستگاه سواری زیر نظر سازمان تاکسیرانی جابجایی مسافران بین شهرهای اندیمشک و دزفول را برعهده دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار