تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز:
گرفتن کرایه اضافی برای روشن کردن کولر در اهواز خلاف قانون است
اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی خلاف قانون است و راننده تاکسی باید سیستم سرمایشی خودرو را با همان نرخ مصوب روشن کند
مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی اهواز گفت: اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی خلاف قانون است و راننده تاکسی باید سیستم سرمایشی خودرو را با همان نرخ مصوب روشن کند.

سید کوروش حسینی‌زاده در پاسخ به سوالی درباره اخذ کرایه اضافی رانندگان تاکسی به علت روشن کردن کولر در خودرو اظهار داشت: راننده تاکسی موظف است در فصل گرما یا سرما، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خودرو را بنا به درخواست مسافران، روشن کنند.

وی افزود: اگر احیاناً راننده تاکسی به علت روشن کردن کولر از نرخ مصوب سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تخطی کند و مبلغی مازادی را دریافت کند،  شهروندان می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه‌های پاسخگویی آنلاین 30008778  و 137 به ثبت برسانند.

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی اهواز بیان کرد: در هیات انضباطی سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی اهواز یک کد جریمه در نظر گرفته شده که علاوه بر برگرداندن مبلغ اضافی در کارنامه تاکسیران نمره منفی نیز به ثبت می‌رود.

وی گفت: اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی خلاف قانون است و راننده تاکسی باید سیستم سرمایشی خودرو را با همان نرخ مصوب روشن کند.

بحث روشن کردن کولر و اخذ کرایه اضافی توسط رانندگان مشکل و معظل همیشگی و هرساله خوزستانی‌ها در فصل گرم و طاقت‌فرسای تابستان است. اگرچه بارها مسئولان اعلام کرده‌اند که رانندگان موظف به روشن کردن کولر تاکسی هستند ولی در بسیاری از مواقع مسافران گرمای 51 درجه مطعلق به خوزستان را با خودروهایی بدون کولر تحمل می‌کنند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
درمحل ایستگاههای تاکسی واتوبوس همین مطلب مدیرعامل محترم را درسطح شهر با بنر اطلاع رسانی کنند.
:
:
:
آخرین اخبار