تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول :
میدان شیخ انصاری دزفول بازسازی شد
با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات بهسازی و بازسازی میدان شیخ انصاری دزفول توسط شهرداری اجرا شد
شهردار دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات بهسازی و بازسازی میدان شیخ انصاری دزفول توسط شهرداری اجرا شد.

محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: توجه به زیباسازی و بهسازی معابر شهری دزفول یکی از اولویت‌های مهم شهرداری دزفول تعیین و برنامه‌های گسترده‌ای در این جهت طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، اجرای عملیات زیبا سازی و بهسازی میدان شیخ انصاری بخش مرکزی دزفول بوده که توسط شهرداری دزفول مراحل اجرایی آن انجام و به زودی به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار دزفول عنوان کرد: عملیات بهسازی میدان شیخ انصاری دزفول با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال و از منابع مالی و اعتبارات جاری شهرداری دزفول به اجرا رسیده است.

وی گفت: عملیات بهسازی این طرح عمرانی از انتهای سال 1393 در شهرستان آغاز و پس از بهسازی و زیبا سازی آن به زودی به بهره برداری کامل خواهد رسید.

کرمی نژاد بیان کرد: توجه به حفظ فضای سبز و درختان موجود در این بنا و میدان، اولویت نخست شهرداری دزفول بوده که با اجرای این طرح اجرا و به زودی، عملیات توسعه و کاشت درختان جدید نیز در میدان شیخ انصاری دزفول آغاز می‌شود.

وی افزود: در طرح جدید میدان شیخ انصاری دزفول، پنج آب نمای هارمونیک جای گذاری شده و توانسته در زیبا سازی این میدان مؤثر باشد.

شهردار دزفول اظهار کرد: هم چنین در طرح جدید میدان شیخ انصاری دزفول، بیش از هشت هزار مترمربع از فضای سبز موجود در میدان احیا و گسترش یافته است.

وی گفت: یکی دیگر از طرح‌های عمرانی اجرا شده در میدان شیخ انصاری دزفول، کف پوش گذاری معابر پیش بینی شده در این میدان بوده که توسط شهرداری دزفول به صورت کامل اجرا شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: میدان شیخ انصاری دزفول، قدمتی بیش از 40 سال داشته که عملیات بهسازی آن با هدف توسعه خدمات شهری و زیبا سازی معابر ورودی دزفول از سمت شهرستان اندیمشک و گسترش فضای سبز، مطابق با غنای فرهنگی و تاریخی شهرستان در کمترین زمان ممکن طراحی و به اجرا رسیده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار