تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
مشارکت دهیاران شادگان در برقراری امنیت پایدار
معاون فرماندار شادگان از اعلام آمادگی دهیاران شادگان جهت همکاری در برقراری امنیت پایدار خبر داد
معاون فرماندار شادگان از اعلام آمادگی دهیاران شادگان جهت همکاری در برقراری امنیت پایدار خبر داد.

«نعمت اله آلبوغبیش» عصر روز چهارشنبه در جلسه ای که در شهرستان شادگان تشکیل شد اظهار کرد: بخشداری مرکزی، نیروی انتظامی و دهیاران بخش مرکزی کلیه دهیاران تابعه آمادگی خود را جهت همکاری در برقراری امنیت پایدار در سطح روستاها اعلام کرده اند.

وی افزود: طبق تجزیه و تحلیل استانی به عمل آمده در سه ماهه اول سال ۹۵ از لحاظ درصد کشف وقوع سرقت شهرستان شادگان جزو سه شهرستان برتر استان شناخته شده است که جا دارد از عوامل فرماندهی انتظامی شادگان تقدیر و تشکر کنیم.

معاون فرماندار شادگان در ادامه، بر ضرورت ریشه یابی علل سرقت و هم اندیشی در جهت تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از وقوع جرم، اجرای کامل مصوبات صورت جلسات قبلی کمیسیون سرقت، برقراری روشنایی مابقی معابر شهری، شناسایی نقاط جرم خیز و در معرض خطر سرقت، افزایش گشت زنی در محل های مورد نظر، نصب هشدارهای پلیسی و اطلاع رسانی به منظورافزایش آگاهی های عمومی تأکید کرد.

آلبوغبیش یادآور شد: مشارکت اقشار مختلف جامعه، اصناف و تشکل های اجتماعی و آموزش های عمومی نقش مهم و اساسی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تأمین و حفظ و گسترش امنیت ایفا می کند و کمک به نیروی انتظامی در توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی تأثیر به سزایی دارد که باید به طورجدی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار