تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خودروی حامل مواد مخدر در اندیمشک توقیف شد
یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر با تلاش پلیس در جاده اندیمشک - پل زال توقیف شد
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر با تلاش پلیس در جاده اندیمشک - پل زال توقیف شد.

سرهنگ اکبر کروندی افزود:چهار قاچاقچی مواد مخدر سرنشین این خودرو دستگیر و بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از آنان کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد:همچنین در طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان اندیمشک هفت منزل از مراکز مشکوک به توزیع مواد مخدر بازرسی که چهار نفر از متهمان تحت تعقیب در خصوص سرقت، مواد مخدر و تیراندازی در این منزل دستگیر شدند.

کروندی افزود:طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر تاکنون در 6 مرحله مختلف در اندیمشک اجرا شده که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی افزود:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری و کاهش وقوع ‏جرایم در محلات ، نقاط آلوده و جرم خیز ، این طرح ها با تلاش دستگاه انتظامی و قضایی اجرا گردید.

فرمانده انتظامی اندیمشک هدف از اجرای این طرح ها را افزایش ضریب امنیت در منطقه عنوان کرد و گفت: ‏شهروندان می توانند با همکاری و همراهی ، خادمان خود را در ارتقای امنیت یاری کنند‏.

وی با قدردانی از دستگاههای امنیتی اظهار کرد:طرح پاکسازی مناطق آلوده و نظارت دقیق پلیس بر محورهای مواصلاتی اندیمشک تا تحقق کامل طرح شهرستان پاک ادامه داشته و منطقه برای باندهای قاچاق مواد مخدر نا امن شده است.

طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در منطقه 40 هکتار اندیمشک نیز پارسال اجرا شد و ‏مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در این منطقه پلمب گردید.

در ادامه طرح پاکسازی مکان های آلوده مواد مخدر ، اردیبهشت ماه امسال نیز بیش از 10 کانون عرضه مواد مخدر در منطقه 40 هکتار این شهرستان تخریب شد.

شهرستان اندیمشک با بیش از 170 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار