تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد مسکن شادگان خبر داد:
اجرای ۸ پروژه عمرانی در روستاهای شادگان
در حال حاضر هشت پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ در صد در سطح روستاهای این شهرستان در حال اجراست
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان گفت: در حال حاضر هشت پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ در صد در سطح روستاهای این شهرستان در حال اجراست.

سید محمد موسوی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ها شامل آسفالت ریزی معابر، احداث جدول و بهسازی معابر در سطح روستاهای این شهرستان و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی افزود: این پروژه ها در سطح روستاهای ابوصخیر، شاولی، اماسه، بیت دادود، منصوره ، بوزی، چومه توبچی و خروسی شمالی اجرا می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان اضافه کرد: با توجه به اینکه اکثر روستاهای شهرستان در مسیر راه های مواصلاتی قرار دارد بهسازی روستاهای شهرستان به ویژه بخش مرکزی زمینه ساز اشتغال و درآمد پایدار در این شهرستان خواهد بود.

وی افزود: بنیاد مسکن، محور توسعه و آبادانی روستاهاست و خدمات بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها جلوگیری کرده است و ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد زمینه پیشرفت اجتماعی، تولیدی، رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی روستا از جمله اهدافی است که در توسعه روستاها دنبال می‌شود.

موسوی در پایان گفت: توسعه روستاها باعث شادابی مردم می‌ شود زیرا تغییرات در زندگی آنان علاوه بر افزایش درآمدها، آرامش و آسایش روانی، موجب رضایت‌مندی آنان از زندگی در مناطق روستایی خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار