تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیحات مقیمی درباره انتخابات الکترونیکی 96
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم، تلاش برای الکترونیکی برگزار کردن انتخابات سال 96 در نقاط مختلف کشور است
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت یازدهم، تلاش برای الکترونیکی برگزار کردن انتخابات سال 96 در نقاط مختلف کشور است.

محمدحسین مقیمی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: دولت در حال مکاتبه و رایزنی برای فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های کشور و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده است.

وی افزود: برای تحقق این موضوع علاوه بر سایر دستگاه های نظارتی، در بخش انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با شورای نگهبان و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در حال مکاتبه با مجلس شورای اسلامی برای ایجاد هماهنگی لازم در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات هستیم.

مقیمی درباره بروز برخی تغییرات مدیریتی در استان ها بویژه در حوزه استانداران با بیان اینکه تغییرات وزارت کشور در حوزه استانداران اندک خواهد بود، گفت: اگر در هر نقطه از کشور نیاز به تغییر احساس شود آن تغییرات انجام می گیرد.
وی تاکید کرد: تغییرات انجام گرفته در حوزه وزارت کشور به صورت عادی است ضمن اینکه دولت برنامه مفصلی برای تغییر در بدنه استانداری ها ندارد.

مقیمی تلاش برای تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی، ساماندهی مسایل اجتماعی، تکریم ارباب رجوع و مباحث امنیت حقوقی در کشور را از مهمترین برنامه های وزارت کشور در سال جاری برشمرد.

شرکت در همایش فرمانداران و بخشداران و حضور در نشست شورای اداری از برنامه های اصلی معاون سیاسی وزیر کشور در سفر یک روزه به استان ایلام است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار