تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۷۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
قرارگاه فرهنگی در شهرستان دزفول ایجاد شده است
رادیو دزفول پخش و توسعه ایجاد و ضبط برنامه‌های فرهنگی با محوریت تشویق به حضور شهروندان در فریضه نماز جمعه را مورد توجه قرار دهد
امام جمعه دزفول گفت: رادیو دزفول پخش و توسعه ایجاد و ضبط برنامه‌های فرهنگی با محوریت تشویق به حضور شهروندان در فریضه نماز جمعه را مورد توجه قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسمین سید محمد علی قاضی در دیدار جمعی از مسئولان محلی اظهار داشت: با برخورداری از نماز جمعه قوی بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی شهرستان برطرف می‌شود.

وی افزود: به همین جهت همه اقشار اجتماعی و مسئولان محلی توجه به رشد و حضور شهروندان در نماز جمعه را باید جدی گرفته و برای گسترش فرهنگ آن تلاش و کوشش کنند.

امام جمعه دزفول با تقدیر از ساخت برنامه‌های متعدد فرهنگی و انقلابی در رادیو دزفول عنوان کرد: یکی از این راهکارها توجه به تولید محتوا از جانب صدا و سیمای خوزستان بوده و رادیو دزفول با پخش و توسعه ایجاد و ضبط برنامه‌های فرهنگی در این حوزه می‌توانند به تشویق شهروندان برای حضور در فریضه نماز جمعه کمک کند.

وی گفت: وجود امکانات مناسب در مصلی نماز جمعه نشان از اتحاد مسئولان بوده و باید دانست که نماز جمعه آبروی شهر است و مسئولان باید نسبت به جایگاه نماز جمعه در شهرستان بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

قاضی بیان کرد: مصلای امام علی(ع) دزفول در زمان جنگ در خدمت جنگ سخت بود و امروز با ایجاد مراکز فرهنگی متعدد در تمام روزهای هفته به مکانی برای مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها ایجاد قرارگاه فرهنگی در دزفول با محوریت مصلای نماز جمعه بوده که با ایجاد قرارگاه فرهنگی در این محل تلاش کرده‌ایم تا در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه گام برداریم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار