تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۷۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان خبر داد
موافقت ضمنی وزیر نفت با حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر واترپلو
وزیر نفت برای صدور مجوز حضور تیم واترپلوی نفت آبادان در لیگ برتر کشور موافقت ضمنی خود را اعلام کرد
رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان گفت: وزیر نفت برای صدور مجوز حضور تیم واترپلوی نفت آبادان در لیگ برتر کشور موافقت ضمنی خود را اعلام کرد.

حسین عیسی‌زاده دریس امروز اظهار کرد: برای بازگرداندن استان خوزستان به روزهای طلایی خود در رشته‌های شنا و واترپلو برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این رابطه هیأت‌های شنای شهرستان‌ها فعال شدند و رئیس یا سرپرست اغلب آنها تعیین و منصوب شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان متذکر شد: در مدت اخیر نیز دستاوردهای بسیار خوبی در ورزش شنا و واترپلوی استان در سطح کشور و بین‌الملل به دست آمده و هیأت شنای استان پس از 10 سال رکود، شاهد پویایی و تحرک است.

عیسی‌زاده دریس با بیان اینکه امسال، سال پرکاری برای هیأت شنای خوزستان است، خاطرنشان کرد: با موافقت ضمنی وزیر نفت با حضور تیم نفت آبادان در لیگ برتر واترپلوی کشور، امسال در این عرصه دو نماینده خواهیم داشت.

وی یادآور شد: شهریور ماه امسال نیز تیم نفت امیدیه باید به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و در حال آماده‌سازی مقدمات حضور این تیم در این رقابت‌ها هستیم.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان به فعالیت‌های عمرانی این هیأت نیز اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد استخرهای موجود در استان در دستور کار هیأت قرار دارد و رایزنی‌های گسترده‌ای در این رابطه صورت گرفته است.

عیسی‌زاده دریس تصریح کرد: بر این اساس جلساتی با نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام برگزار خواهد شد و پیگیری‌هایی صورت خواهد گرفت تا از طریق نماینده اعتباراتی برای احداث استخر در بندر امام خمینی (ره) و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه جذب و تأمین شود.

وی در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه و تمام قد استاندار خوزستان از فعالیت‌های هیأت شنا تقدیر کرد و افزود: این حمایت‌ها موجب می‌شود برنامه‌های خود را با قدرت هرچه تمام‌تر دنبال کنیم و در راستای توسعه، پیشرفت و تعالی شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان گام‌های محکم‌تری برداریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار