تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
4 خوزستانی برگزیده مسابقه پرسش مهر ریاست‌جمهوری
چهار تن از دانش‌آموزان و فرهنگیان خوزستان در شانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند
چهار تن از دانش‌آموزان و فرهنگیان خوزستان در شانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

مهدی رفیعی‌دهکردی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان با اعلام این خبر درباره برگزیدگان خوزستانی شانزدهمین کنگره پرسش مهر ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در رشته داستان‌نویسی سیدمجاهد موسوی از فرهنگیان شهرستان رامشیر رتبه اول کشوری را کسب کرد.

وی افزود: همچنین در بخش دانش‌آموزی رکسانا اسدی‌نیا از ناحیه یک اهواز در رشته نقاشی رتبه اول کشور،  عاطفه بهمنی از شهرستان امیدیه در رشته داستان‌نویسی رتبه دوم کشور و فاطمه ابراهیمی از شهرستان مسجدسلیمان در رشته سخنوری رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دادند.

رفیعی‌دهکردی یادآور شد: امسال مسابقات در 12 رشته برای دانش‌آموزان، دانشجومعلمان و فرهنگیان در بخش فرهنگی و هنری در قسمت ادبی شامل چهار رشته شعر، داستان، مقاله و سخنوری، در بخش فضای مجازی شامل یک رشته  وبلاگ‌نویسی ، در بخش هنر های تجسمی شامل رشته‌های گرافیک، تصویرسازی، پوستر ، عکاسی، طراحی، نقاشی و خوشنویسی،  فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی، فیلم‌های داستانی، نمایشنامه‌نویسی و سرود همگانی برگزار شد.

وی افزود: شانزدهمین پرسش مهر رییس‌جمهور از دانش‌آموزان با عنوان "بعد از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها چه فرصت‌هایی پیش روی ماست؛ چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟" مطرح شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار