تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزمون‌ارتقای دستیاری‌و گواهینامه‌تخصصی در اهواز برگزارشد
نتایج این آزمون 11 مردادماه 95 در سایت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و 12 مردادماه 95 در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد
خوزنیوز: روز پنج شنبه ٣١ تيرماه سی و پنجمین آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی قطب 4 آمایشی کشور در مجتمع کلاسهای آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر محمد فکور رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه در حاشیه برگزاری این آزمون با اشاره به این اینکه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان مرکز قطب 4 آمایشی کشور بوده، بیان داشت: سی و پنجمین آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی قطب 4 آمایشی کشور با حضور 461 شرکت کننده برگزار گردیده که از این تعداد، 437 نفر از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و 24 نفر از دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستند.

وی ادامه داد: بیشترین شرکت کنندگان در این آزمون از گروه داخلی و کمترین داوطلبین مربوط به گروه پرتو درمانی هستند.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندي شاپور اهواز تصریح کرد: نتایج این آزمون 11 مردادماه 95 در سایت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و 12 مردادماه 95 در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.
 
فکور با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان دستیارانی هستند که برای گرفتن مدرک تخصص در رشته تحصیلی خود در این آزمون شرکت کرده اند، گفت: داوطلبینی که در آزمون گواهینامه قبول شوند، می توانند در سراسر کشور بر اساس تخصص خود مشغول به کار شده و در صورتی که موفق به کسب سطح معینی از نمره در آزمون شده باشند، می توانند در آزمون بورد تخصصی شرکت نمایند.

شایان ذکر است سوالات سی و پنجمین آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی قطب ٤ آمایشی کشور از ٢٤ لغایت ٢٨ تیرماه ٩٥ به مدت ٥ روز با حضور ١٢٤ عضو هيئت علمي از ١٩ گروه آموزشی بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طراحی گردید.
:
:
:
آخرین اخبار