تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزشی دانشگاه خبر داد:
توقف پذیرش دانشجو در 6 رشته دکتری در دانشگاه رامین
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به تحصیل 100 دانشجو در دوره‌های دکتری این دانشگاه، گفت: امسال تنها برای پذیرش سه نفر در یک رشته دکتری اعلام ظرفیت شده است
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با اشاره به تحصیل 100 دانشجو در دوره‌های دکتری این دانشگاه، گفت: امسال تنها برای پذیرش سه نفر در یک رشته دکتری اعلام ظرفیت شده است.

دکتر عباس عبدشاهی با اشاره به وجود 15 رشته کارشناسی، 19 رشته کارشناسی ارشد و هفت رشته دکتری در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر 100 دانشجوی دکتری در دانشگاه تحصیل می‌کنند به همین دلیل امسال تنها در رشته مکانیزاسیون کشاورزی که سال گذشته در دانشگاه راه‌اندازی شد، برای پذیرش سه دانشجوی دکتری اعلام ظرفیت شده است.

وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون دکتری در پورتال این دانشگاه، افزود: همچنین 600 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه در حال تحصیل هستند و امسال برای پذیرش 120 دانشجو در این مقطع اعلام آمادگی شده است؛ در مقطع کارشناسی نیز حدود 320 نفر پذیرش خواهد شد.

عبدشاهی با اشاره به وجود سه دانشکده در این دانشگاه، گفت: در حال حاضر دانشکده‌های "کشاورزی"، "مهندسی زراعی و عمران روستایی" و "علوم دامی و صنایع غذایی" در دانشگاه ایجاد شده‌اند و دانشجویان پذیرش‌شده اغلب از رشته علوم تجربی و برای رشته‌های آب، اقتصاد و مکانیک از علوم ریاضی هستند.

وی با گریزی بر تقویم آموزشی دانشگاه، گفت: زمان انتخاب واحد 14 شهریور و آغاز کلاس‌ها از بیست‌وهفتم این ماه خواهد بود؛ همچنین آخرین مهلت ارائه پایان‌نامه کامل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی سوم شهریور و آخرین مهلت دفاع بیست‌وچهارم شهریورماه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تصریح کرد: نتایج پذیرش دانشجو از طریق آئین‌نامه استعدادهای درخشان (پذیرش بدون آزمون) در مقطع ارشد نیز اعلام شده و تقریباً یک نفر در هر رشته پذیرفته شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار