تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۲۷۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان خبر داد:
ایجاد مرکز درمان شبانه‌روزی جانبازان شیمیایی و نخاعی در اهواز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: قسمتی از مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان به مرکز درمان شبانه‌روزی جانبازان شیمیایی و نخاعی تبدیل خواهد شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: قسمتی از مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان به مرکز درمان شبانه‌روزی جانبازان شیمیایی و نخاعی تبدیل خواهد شد.

عبدالرضا فرجیان در حاشیه بازدید از روند پروژه احداث تنها مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 78 پیگیری احداث این مرکز صورت گرفت و مکانی به وسعت بیش از 2 هزار مترمربع و با 1500 مترمربع زیربنا جهت راه‌اندازی این مرکز اختصاص داده شد.

وی افزود: ایجاد آسایشگاه و مرکز فرهنگی برای تشکل‌های جانبازان و پایش‌های سلامت در این مرکز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: با توجه به این‌که 100 جانباز نخاعی، 3400 جانبازان شیمایی و 8700 جانباز اعصاب و روان در استان وجود دارد، نیاز بود که یک مرکز درمان تخصصی برای جانبازان راه‌اندازی شود. قسمتی از این مرکز توانبخشی به مرکز درمان شبانه‌روزی جانبازان شیمایی و نخاعی تبدیل خواهد شد.

فرجیان عنوان کرد: بیش از 2 میلیارد تومان جهت ساخت و 2 میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات برای راه‌اندازی این مرکز لازم است که استاندار قول پیگیری تامین این اعتبارات را دادند. همچنین  آیت‌الله شهیدی نماینده ولی فقیه در بیناد شهید و معاون رییس جمهور در سفر به اهواز، بر افتتاح این مرکز تاکید کردند.

وی گفت: در نشست با استاندار خوزستان قول اختصاص 2 دستگاه آمبولانس مجهز برای بیمارستان روان‌پزشکی جانبازان بوستان اهواز و مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان داده شد؛ امیدواریم در هفته دولت و یا در هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح این مرکز باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار