تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده آبادان:
برخورد با حقوق‌های نامتعارف نباید به فراموشی سپرده شود
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری و جدیت مجلس برای مقابله بامعضل حقوق های نامتعارف خبر داد و گفت:برخورد با موضوع فیش های حقوقی نجومی نباید یک اتفاق عادی تلقی شده و به فراموشی سپرده شود
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری و جدیت مجلس برای مقابله بامعضل حقوق های نامتعارف خبر داد و گفت:برخورد با موضوع فیش های حقوقی نجومی نباید یک اتفاق عادی تلقی شده و به فراموشی سپرده شود.

غلامرضا شرفی شنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها در آبادان افزود:موضوع فیش های حقوقی به هر رقم و در هر مقطع زمانی به عنوان یک آسیب روحی و روانی و ساختارشکنانه در جامعه اسلامی مطرح است.

وی اظهار داشت:با گذشت 28 سال از پایان جنگ تحمیلی و بیش از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی که هموراه شعار عدالت محوری و شایسته سالاری سر می دهیم اینک با اینگونه موارد مواجه می شویم.

شرفی گفت:مجلس شورای اسلامی به جد و با فوریت وارد موضوع برخورد با افراد خاصی شده و این افراد باید جوابگوی ملت باشند و چشم پوشی در این رابطه مورد قبول نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از اقدام دولت و رئیس جمهور در برخورد با خاطیان در زمینه حقوق های نامتعارف، گفت:دولت و سازمان بازرسی در حال پیگیری هستند و همه دولتمردان مخالف این گونه برداشت از بیت المال هستند.

قطع مکرر برق اروندکنار/ ارائه خدمات به مردم رضایت بخش نیست

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:قطع مکرر برق در اروندکنار قابل قبول و پذیرش نیست و مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی افزود:در اوج گرما طاقت فرسا تابستان، افت ولتاژ برق و قطع آن در دمای 50 درجه سانتیگراد و رطوبت 100درصدی هوا، زندگی را بر مردم سخت می کند.

شرفی گفت:شهروندان اروندکناری، مرزداران بی اجر و مواجب هستند و با هزاران مخاطره نگهبانی و پاسداری از امنیت جمهوری اسلامی را در اقلیم خشن برعهده دارند.

وی افزود:شهروندان اروندکنار، چوئبده، آبادان و تهران در نگاه قانون یکسان هستند و وزیر مربوطه همانگونه که باید پاسخگوی نیازهای شهروند تهرانی باشد باید جوابگوی نیازها مردم مرزنشین در این مناطق نیز باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، به قطعی سه روز پیش برق در بخش اروندکنار به دلیل مشکل فنی اشاره کرد و بیان داشت:در این موضوع با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای هوا، پیگیری سریع موضوع را خواستار شدم و با مسئولان از معاون وزیر گرفته تا مسئولان استانی و شهرستانی تماس برقرار کردیم.

وی گفت:تبعض در ارائه خدمات به شهروندان پذیرفتی نیست و اگر برای دیگر نقاط کشور امکاناتی است برای مردم در مناطق صفر مرزی نیز باید باشد و سرویس مناسب برای شهروندان ارائه دهیم.

عبود عبیدی بحرانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار روز جمعه در خصوص قطع برق در این شهر، با بیان اینکه گرمای 50 درجه هوا و قطعی برق، فساد مواد غذایی فروشگاه ها را به همراه دارد، گفت:شهروندان اروندکناری نیز بارها به دلیل قطعی پی در پی برق، توجه بیشتر مسئولان و رفع این مشکل را خوستار شده بودند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار