تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار نسبت به تخریب سازه های آبی دزفول
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول گفت:سازه های آبی از جمله آثار باستانی دزفول بوده که از سوی شهرداری در حال تخریب می باشند
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دزفول گفت:سازه های آبی از جمله آثار باستانی دزفول بوده که از سوی شهرداری در حال تخریب می باشند.

حمید آستی روز شنبه در نشست شورای فرهنگی دزفول افزود:آثار باستانی از جمله میراث فرهنگی ارزشمند دزفول بوده که حفاظت از آنها از جمله مطالبات مردم این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری دزفول در خصوص کم توجهی به طرح های فرهنگی در این شهر افزود:شهرداری دزفول تاکنون در خصوص پیوست فرهنگی طرح ها و برنامه های این شهرداری کوتاهی کرده است.

آستی با بیان اینکه در قراردادهای پیمانکار طرف قرارداد شهرداری باید پیوست فرهنگی قید و تعریف شود افزود:متاسفانه در قراردادهای شهرداری سهم پیوست فرهنگی صفر است.

وی بیان داشت:مسئولیت اجرای پیوست فرهنگی طرح ها بخشی بر عهده شهرداری بوده و بخشی نیز برعهده پیمانکار است که در هر دو بخش کوتاهی شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه شهرداری پیوست فرهنگی را قبول نداشته و اجرا نمی کند گفت:بسیاری از قراردادهای شهرداری با پیمانکاران مخفیانه و بدون اطلاع شورا انجام شده اند.

در هشتادو هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول که روز شنبه به ریاست امام جمعه دزفول برگزار شد موضوع پیوست فرهنگی طرح ها و برنامه های عمرانی مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست یکی از مهمترین علل معضلات فرهنگی پیش آمده در ساحل رودخانه دز و مناطق گردشگری دزفول از جمله بوستان ساحلی علی کله نبود پیوست فرهنگی عنوان شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار