تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۷۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی صورت گرفت
پیروزی شهید جهان نژادیان آبادان در ضربات پنالتی
تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، میهمان خود را در ضربات پنالتی از پیش روی بردارد
تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، میهمان خود را در ضربات پنالتی از پیش روی بردارد.

تیم فوتبال شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد در ضربات پنالتی، مقاومت تیران اصفهان را از پیش روی بردارد.

در این دیدار که از ساعت 20 امشب در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، در زمین فوتبال ساحلی نفت آبادان آغاز شد، در وقت عادی دو تیم به تساوی 7 بر 7 دست یافتند.

در این رقابت حساس که دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند، هر گلی که به ثمر می‌رسید بلافاصله از سوی حریف جبران می‌شد.

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان بارها در این دیدار از حریف خود پیش افتاد اما بلافاصله برتری این تیم توسط حریف اصفهانی جبران می‌شد.

درنهایت این دیدار در وقت‌های عادی با نتیجه 7 بر 7 خاتمه یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود و در 3 دقیقه  وقت اضافه نیز دو تیم به فروغی دست نیافتند تا ضربات پنالتی برنده این دیدار را مشخص کند.

در ضربات پنالتی، تمامی بازیکنان نماینده آبادان توپ خود را وارد دروازه حریف کردند تا اینکه بازیکن تیم مقاومت تیران اصفهان، چهارمین و آخرین ضربه پنالتی تیمش را از دست داد تا میزبان این دیدار عنوان برنده را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال شهید جهان نژادیان آبادان با کسب این پیروزی 16 امتیازی شد و در مکان نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی ماند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار