تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امتناع فروزان عبداللهی از رکاب‌ زدن برای تیم دوچرخه‎سواری خوزستان
بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خوزستان به دلیل آن‎چه گله‌مندی از هیات استان عنوان کرده است از حضور در تیم خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور امتناع و با تیم استان اصفهان در رقابت‌ها شرکت کرد
بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خوزستان به دلیل آن‎چه گله‌مندی از هیات استان عنوان کرده است از حضور در تیم خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور امتناع و با تیم استان اصفهان در رقابت‌ها شرکت کرد.

مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری بانوان کشور از یکم مردادماه در دو رشته پیست و جاده در تهران آغاز شد و در حالی که قرار بود فروزان عبداللهی، با تیم خوزستان در رقابت‌ها حاضر باشد اما این دوچرخه‌سوار با تیم اصفهان در رقابت‌ها شرکت کرد.

عبداللهی در این خصوص اظهار کرد: دو روز پیش از شروع مسابقات از سوی هیات خوزستان با من تماس گرفتند و از من خواستند که در مسابقات شرکت کنم و این در حالی بود که متاسفانه مسوولان هیات طی این چند ماه حتی سراغی از من نگرفتند که آیا اصلاً تمرین می‌کنم و آیا اصلاً دوچرخه زیر پایم هست یا نه و این‎که اصلاً برای مسابقات آماده هستم یا خیر. من واقعاً دوست داشتم برای استان خوزستان که استان خودم است در مسابقات قهرمانی کشور رکاب بزنم ولی واقعیت این است که استان‌های دیگر از دو سه ماه پیش پیگیر وضعیت من هستند و همه نوع امکانات و وسیله برای تمرینات در اختیار من گذاشته‌اند ولی متاسفانه استان خودم حتی یک تماس با من نگرفت.

این رکاب‌زن ملی‌پوش افزود: این درست نیست که هیات استان، دوچرخه‌سوار را فقط برای مسابقات بخواهد و هیچ حمایتی از او نکند. همان‎گونه که می‌گویند ورزشکار باید کمک‎حال هیات باشد، آن‌ها نیز باید کمک‎حال ورزشکار باشند و این رابطه باید دو سویه باشد. وقتی ورزشکاری می‌بیند که هیات استانش او را فقط برای امتیاز خود می‌خواهد،‌ صد درصد با این شرایط حاضر نیست با نام آن هیات در مسابقات شرکت کند و من نیز طی صحبتی که با خانم ارجمندی (نایب‎رییس بانوان هیات دوچرخه‎سواری خوزستان) داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم که علی‎رغم میل باطنی‌ام، برای خوزستان پا نزنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار