تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل «بهمن سبز» گفت:
تولد دوباره سینما «آبادان» پس از ۱۲ سال
مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» اعلام کرد به زودی بازسازی سینما «آبادان» شهر آبادان به پایان می‌رسد و این سالن پس از ۱۲ سال دوباره آماده نمایش فیلم می‌شود
مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» اعلام کرد به زودی بازسازی سینما «آبادان» شهر آبادان به پایان می‌رسد و این سالن پس از ۱۲ سال دوباره آماده نمایش فیلم می‌شود.

محمود کاظمی مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به بازسازی سینما «آبادان» در شهر آبادان گفت: ۲ ماه پیش مدیریت سه سینمای تعطیل شده آبادان به حوزه هنری تحویل داده شد و در همین راستا موسسه بهمن سبز  مسئولیت بازسازی سینمای آبادان را که در گذشته با نام سینما سهیلا فعالیت می کرد، برعهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سینما نزدیک به ۱۲ سال است که تعطیل شده است، بیان کرد: با اینکه آبادن یک شهر فرهنگی و فرهنگ‌دوست است که در گذشته بیش از ۱۲ سال سینما داشته است، اما امروز سالن سینما ندارد.

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» تاکید کرد: نزدیک به ۲ ماه است که کار بازسازی این سینما را برعهده گرفتیم که در حال حاضر تنها ۲۰ درصد از کل کار بازسازی باقی مانده است و امیدوارم به زودی این سینما با ظرفیت ۲۵۰ صندلی افتتاح شود. سیستم های صوت و تصویر سینما «آبادان» به روز می شود و صندلی ها و کف سالن نیز تعویض شده است.

وی با اشاره به اینکه در آبادان کار کردن با دمای ۵۰ درجه سخت است، توضیح داد: این سینما قرار بود عید فطر افتتاح شود ولی محقق نشد و امیدوارم بتوانیم تا ۲۰ روز آینده آن را افتتاح کنیم. البته با توجه به اینکه متراژ سینما آبادان کم است، نمی توانیم آن را به ۲ سالن تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت «بهمن سبز» ادامه داد: ۲ سالن سینمای دیگر در این شهر وجود دارد که امیدوارم برای بازسازی آن مدیران شهر به کمک حوزه هنری بیایند، چرا که بازسازی چنین سالن هایی که کاملا فرسوده است، بسیار سخت است.  

کاظمی در پایان گفت: سینما «آبادان» در صورت موافقت مدیران و مسئولان شهر به سینما «آزادی» تغییر نام دهد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: سینما آبادان
:
:
:
آخرین اخبار