تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
600 معلول در دزفول شغل ندارند
رئیس اداره بهزیستی دزفول از وجود 600 معلول جویای کار در این شهرستان خبر داد
رئیس اداره بهزیستی دزفول از وجود 600 معلول جویای کار در این شهرستان خبر داد.

فریدون عبدی روز یکشنبه افزود:در حال حاضر پنج هزار معلول ذهنی،قطع نخاع ، نابینا و ناشنوا در دزفول وجود دارد که از این تعداد حدود 600 نفر بیکار هستند و جویای کار می باشند.

وی افزود:طبق قانون سه درصد استخدام در دستگاه های دولتی به اشتغال معلولان اختصاص دارد که در سال گذشته طبق این قانون سه نفر از معلولان دزفول مشغول بکار شدند و در حال حاضر نیز در تلاش هستیم نسبت به استخدام افراد معلول در صنایع دزفول از جمله شرکت فولاد اقدام کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان دزفول به موانع استخدام معلولان اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از بندهای استخدام شرکت فولاد دزفول کارت پایان خدمت بدون معافیت پزشکی می باشد که برای حل این موضوع نامه نگاری هایی به اداره کار و فرمانداری شده است .

وی با تاکید بر رفع موانع استخدام معلولان گفت:در آزمون های استخدامی که تاکنون برگزار شده است از سهمیه سه درصد اشتغال معلولان استفاده شده و تاکنون حدود 100نفر از معلولان دزفول در دستگاه های اداری و خصوصی مشغول بکار شده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول اظهار کرد:بیش از 100 نفر از معلولان دزفول دارای اشتغال حمایت شده هستند.

عبدی افزود:در حال حاضر نیز بین 80 تا 100 نفر از معلولان دزفول متقاضی کار می باشند و پرونده آماده سازی شغلی دارند که در تلاش هستیم طبق قانون مشغول بکار شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار