تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
افتتاح کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در رامهرمز
نخستین کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در قالب پروژه مهر در هنرستان دخترانه علوی شهرستان رامهرمز افتتاح می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نخستین کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در قالب پروژه مهر در هنرستان دخترانه علوی شهرستان رامهرمز افتتاح می‌شود.

محمد تقی‌زاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح کارگاه آموزشی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در قالب پروژه مهر در هنرستان دخترانه علوی شهرستان رامهرمز افتتاح می‌شود اظهار کرد: هدف از تاسیس کارگاه طراحی دوخت با عنوان شهید حمیدی ورود دانش‌آموزان به عرصه‌های عملی است .

وی ادامه داد: این کارگاه مستقل آموزشی تولید محور در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف آشنایی دانش‌آموزان با بازار کار در کنار آموزش‌های تئوری و مدرسه‌ای افتتاح می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان ابراز امیدواری کرد: افتتاح چنین کارگاه‌هایی سبب تقویت انگیزه دانش‌آموزان دختر در رشته طراحی، دوخت و خیاطی شود.

تقی‌زاده با اشاره به مشارکت کامل خیرین در راه‌اندازی این کارگاه و پرداخت حدود یک میلیارد ریال برای تجهیز آن خاطر‌نشان کرد: سود خالص این کارگاه که بالغ بر 20 چرخ خیاطی دارد، پس از کسر کل هزینه‌های کارگاه، دستمزد و عوامل صرف امور دانش‌آموزان شبانه‌روزی می‌شود.

وی یادآور شد: حدود 110 دانش آموز در هنرستان دخترانه علوی در رشته طراحی دوخت مشغول تحصیل هستند.

در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی تولید محور، همایش معاونان آموزشی متوسطه استان و کارشناسان کاردانش با حضور آذرکیش، مدیرکل کار دانش وزارت آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار