تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۷۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: در هفته اول، شانس نقش زیادی در نتیجه‌گیری تیم‌ها دارد
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در هفته اول، شانس نقش زیادی در نتیجه‌گیری تیم‌ها دارد و امیدوارم ما این شانس را داشته باشیم تا در اولین هفته نتیجه دلخواه‌مان را از بازی با صبا بگیریم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در هفته اول، شانس نقش زیادی در نتیجه‌گیری تیم‌ها دارد و امیدوارم ما این شانس را داشته باشیم تا در اولین هفته نتیجه دلخواه‌مان را از بازی با صبا بگیریم.

نادر دست‌نشان در خصوص آمادگی تیمش پیش از مصاف با صبای قم، اظهار کرد: بازی با صبا از دیدارهای هفته اول است و این بازی‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارند و همیشه هفته اول به خاطر عدم شناخت و هماهنگی، خیلی سخت است.

وی افزود: در هفته اول کمی شانس بیشتری دخیل است و امیدوارم ما این شانس را داشته باشیم تا در اولین هفته که بازی‌مان خارج از خانه است، نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم و موفق شویم تا برای هفته آینده برنامه بیشتری در نظر بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از تیم صبا نیز گفت: صبا تیم با تجربه‌ای است و از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. ضمن این که مهمتر از این‌ها صمد مرفاوی که از مربیان خوب ایران است نیز هدایت این تیم را بر عهده دارد. به هر حال بازی در خانه حریف، کار را برای ما سخت می‌کند ولی ما جوانان خوب و تیم یکدستی داریم.

وی با اشاره به غایبان تیمش برای این دیدار، عنوان کرد: در این دیدار عقیل اعتمادیان، گلر تیم‌مان را به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی که از ناحیه کشاله ران برایش پیش آمد، در اختیار نداریم. البته او دو روز است که تمرینات خود را آغاز کرده است. همچنین حسین ساکی همراه با تیم ملی جوانان است و سه بازیکن خارجی را هم به دلیل صادر نشدن کارت ITC، در اختیار نداریم.

دست‌نشان ادامه داد: البته ما جوانان خوب دیگری در تیم‌مان داریم که ان‌شاءالله بتوانند انجام وظیفه کنند.

وی درباره اینکه برخی‌ها معتقدند عیار نفت آبادان با توجه به دیدارهای سختی که در چهار هفته ابتدایی دارد، مشخص می‌شود، گفت: من در حال حاضر فقط به بازی با صبای قم فکر می‌کنم و به تیم‌های دیگر نیز کار ندارم و در دنیای فوتبال یاد گرفته‌ام که هفته به هفته پیش بروم. به هر حال این یک تورنمنت است و در نهایت باید با تمام تیم‌های پرآوازه یا کم‌آوازه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا کارت مربیگری شما صادر شد؟ گفت: بله، صادر شد و در بازی فردا با صبا روی نیمکت تیم هستم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار