تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم نین‌جوتسو خوزستان بر سکوی سوم کشور ایستاد
تیم نین‌جوتسو خوزستان موفق شد در بین 12 تیم شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی کشور، عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهد
تیم نین‌جوتسو خوزستان موفق شد در بین 12 تیم شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی کشور، عنوان سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رسول آلبوطاها، مسوول سبک نین‌جوتسو هیات ورزش‌های رزمی استان اظهار‌کرد: این مسابقات یکم مردادماه در استان البرز برگزار شد و خوزستان با 25 شركت‌كننده در آن حضور داشت و در نهایت موفق شد جایگاه سوم این پیکارها را به دست آورد.

وی با بیان این که مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، گفت: در رده سنی نوجوانان و در وزن 35- کیلوگرم محسن حسيني به مقام دوم و حيدر مجدم به عنوان سوم دست پیدا کرد، در وزن 55- کیلوگرم سيدحسين عباس‌پور به نایب‌قهرمانی رسید و در وزن 60- کیلوگرم عليرضا رشيدي‌پور در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسوول سبک نین‌جوتسو هیات ورزش‌های رزمی خوزستان بیان کرد: در رده سنی جوانان و در وزن 60- کیلوگرم رضا عيداني به مقام سوم رسید، در وزن 65- کیلوگرم محمد جواد مجدمي دوم شد و در وزن 75+ کیلوگرم مسعود آلبوغبيش در رده سوم جای گرفت.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان و در اوزن 55- و 75- کیلوگرم نیز به ترتیب مهدي موسوي صالحي و سيد منصور يونسي به قهرمانی دست پیدا کردند و در وزن 85- کیلوگرم رئوف مساعدنژاد سوم شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار