تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح اولین دفتر استانی صندوق توسعه صنایع دریایی در خوزستان
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افتتاح اولین دفتر استانی صندوق ضمانت توسعه صنایع دریایی کشور در خوزستان خبرداد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افتتاح اولین دفتر استانی صندوق ضمانت توسعه صنایع دریایی کشور در خوزستان خبرداد.

نورالله حسن زاده اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌ها و مزیت‌های استان در بخش صنایع دریایی و کشتی سازی و ... به منظور بهره‌گیری از امکانات صندوق ضمانت توسعه دریایی کشور، حمایت از صنایع مربوطه و دریافت تسهیلات، از مدیرعامل این صندوق دعوت کردیم که در نهایت منجر به افتتاح اولین دفتر استانی صندوق توسعه دریایی در خوزستان شد.

وی افزود: این دفتر در ساختمان شماره 2 سازمان صنعت، معدن و تجارت در کیانپارس واقع شده است و دو نفر از کارشناسان این سازمان به عنوان مسئول در این دفتر مشغول به کار شده‌اند.

حسن زاده تصریح کرد: این کارشناسان پس از اخذ آموزش‌های لازم به عنوان واسطه بین صنعتگران حوزه صنایع دریایی استان و دفتر توسعه صنایع دریایی فعالیت خواهند کرد و با ارتباط مستمر میان این دو بخش، پیگیر خواسته‌های این صنعتگران خواهند بود.

وی با بیان این‌که بحث توسعه صنایع دریایی جزو سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: صنعتگران وفعالان این حوزه می‌توانند از طریق ادارات صنعت و معدن شهرهای خود برای بهره‌گیری از امکانات و مزیت‌های این صندوق اقدام کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار