تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیلم کوتاه داستانی «یک اتفاق کوچک» آماده نمایش شد
مراحل پس از تولید فیلم کوتاه داستانی «یک اتفاق کوچک» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به اتمام رسید و این فیلم آماده نمایش شد
مراحل پس از تولید فیلم کوتاه داستانی «یک اتفاق کوچک» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به اتمام رسید و این فیلم آماده نمایش شد.

این فیلم به زندگی مرد جوانی می پردازد که آرزو دارد او هم روزی در سینما حضور داشته باشد و تصویرش روی پرده سینما نقش ببندد.

فیلم کوتاه داستانی «یک اتفاق کوچک» با فرمت Full HD، در پنج روز، در لوکیشن هایی واقع در دزفول و در مدت زمان 12 دقیقه تصویربرداری شد و مراحل تدوین و صداگذاری فیلم که حدود 2 ماه به طول انجامید نیز به پایان رسید.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: سید مرتضی سبزقبا (نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان)، محمد زربخش (صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار)، حمید تجلی فرد (عکاس)، حجت کایدخورده (تیتراژ)، سید عزیز رودبندی (مترجم)، حمید تجلی فرد (مجری طرح)، با حضور مجید اردلان، علی قاسمی و سید رضا سبزقبا (تهیه کننده)

سید مرتضی سبزقبا،کارگردان، درباره این کار اظهارکرد: در فیلم «یک اتفاق کوچک» یکی از لذتبخش ترین تولیدات کارنامه سینمایی ام را تجربه کرده ام؛ همچنین شیوه متفاوتی از تولید را برایش برنامه ریزی کرده بودم، از حیث مباحث زیباشناختی و روش کارگردانی نیز تجربه تازه ای را در کارنامه سینمایی ام به دست آورده ام.

این کارگردان افزود: آنچه که برای من در تولید این فیلم اهمیت به سزایی داشت این بود که در شیوه تولید و کارگردانی آن از تمام تجربه های گذشته هنری کارنامه ام به نفع خلق فضاسازی و شکل گیری دنیایی باورپذیر و آفرینش عواطفی ساده اما عمیق استفاده کنم و درنهایت فیلمی با ویژگی ها و استانداردهای سینمایی بسازم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار