تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای اولین‌بار در کشور
کاریابی ویژه بانوان در خوزستان راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از راه‌اندازی نخستین کاریابی ویژه بانوان به صورت رسمی در خوزستان تا ماه جاری خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از راه‌اندازی نخستین کاریابی ویژه بانوان به صورت رسمی در خوزستان تا ماه جاری خبر داد.

هوشمند صفایی امروز با اشاره به اینکه باید فرصت‌های شغلی برای بانوان در استان ایجاد شود و بر این اساس اولین مرکز کاریابی بانوان در اهواز راه‌اندازی می‌شود اظهار کرد: این کاریابی ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که توسط خود بانوان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: از این پس نیز فرصت‌های شغلی که در سطح استان اعم موسسات، کارخانه‌ها و ادارات دولتی که نیروی خدمات خانم نیاز دارند از طریق این کاریابی معرفی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در رابطه با مزایای کاریابی ویژه بانوان گفت: تسریع و کمک به شناسایی فرصت‌های شغلی در رابطه بانوان و عدالت در توزیع و ایجاد شغل برای بانوان از عمده مزایای آن خواهد بود.

صفایی ادامه داد: با توجه به این کاریابی نیز شرایط 100 درصد شرایط برای اشتغال بانوان فراهم شده که در سطح کشور این کار برای اولین‌بار است که انجام شده و امیدواریم تا ماه آینده نیز شاهد بهره‌برداری از مرکز کاریابی ویژه بانوان خوزستان باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار