تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
ساحل رودخانه دز به یک بحران فرهنگی تبدیل شده است
ساحل رودخانه دز به یک بحران فرهنگی تبدیل شده و باید با یافتن سازوکاری در چارچوب قانون و ارائه طرح های اجرایی و عملیاتی بتوان آن را مدیریت و کنترل کرد
امام جمعه دزفول گفت: ساحل رودخانه دز به یک بحران فرهنگی تبدیل شده و باید با یافتن سازوکاری در چارچوب قانون و ارائه طرح های اجرایی و عملیاتی بتوان آن را مدیریت و کنترل کرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ضمن انتقاد شدید از بی تفاوتی و بی توجهی بعضی از مسئولان شهرستان نسبت به فضای تفریحی ساحل رودخانه دز، اظهار کرد: این وضعیت مناسب شهرستان دزفول با ۲۶۰۰ شهید نیست و مردم نسبت به وضعیت ساحل دز اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه نگرش مادی به مسائل فرهنگی مانع انجام فعالیت های فرهنگی در شهرستان می شود، افزود: برای کنترل ناهنجاری هایی که روزانه در ساحل رودخانه دز با آنها مواجه هستیم، یک برنامه فوریتی مورد نیاز است.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که ساحل رودخانه دز با ناهنجاری هایی که این روزها به وفور در آن مشاهده می شود، به یک بحران فرهنگی تبدیل شده که باید با یافتن سازوکاری در چارچوب قانون و ارائه طرح های اجرایی و عملیاتی بتوان آن را مدیریت و کنترل کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی یادآور شد: مسئولان دزفول به ویژه متولیان امر فرهنگ در شهرستان باید با حضور مستمر در فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر درصدد رفع این بحران فرهنگی برآیند و سواحل رودخانه دز را برای استفاده مردم و به ویژه خانواده ها به صورت سالم مدیریت کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار