تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشایی محور ایذه - دهدز- شهرکرد تا ساعاتی دیگر
به دنبال لغزنده شدن جاده در اثر سرازیر شدن مواد شوینده از یک تریلی در محور ایذه - دهدز - شهرکرد در شامگاه یکشنبه، یکی از مسیرهای این جاده همچنان مسدود است و تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: به دنبال لغزنده شدن جاده در اثر سرازیر شدن مواد شوینده از یک تریلی در محور ایذه - دهدز - شهرکرد در شامگاه یکشنبه، یکی از مسیرهای این جاده همچنان مسدود است و تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه اظهار کرد: باز بودن شیر خروجی در پشت تریلی باعث ریخته شدن مواد شوینده به مقدار زیاد و لغزندگی این جاده شد که چندین تصادف را پس از این حادثه، بدون خسارت جانی به همراه داشت.

وی افزود: از ساعت 12یکشنبه شب، ماموران راهداری به محض اطلاع، اقدام به مسدود کردن مسیر کرده و اقدامات کنترلی از جمله شن ریزی و شست و شو را انجام می دهند.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: با انجام اقدامات لازم در یکی از لاین ها باز، و رفت و برگشت خودروها در این لاین به کندی انجام می شود و پیش بینی می شود لاین مسدود یک تا دو ساعت دیگر باز شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت:این مسیر هم اکنون شاهد ترافیک سنگین است و مسیر جایگزینی برای این محور وجود ندارد.

وقوع این حادثه که حدود ساعت 23 یکشنبه رخ داد، تردد خودروها از پلیس راه سراک تا تونل دوم سد کارون 3 را برای ساعاتی غیر ممکن کرد.

محور ایذه - دهدز - شهرکرد در شرق و شمال شرق خوزستان، از راه های ارتباطی این استان به چهارمحال و بختیاری و اصفهان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار