تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۷۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر:
با ایجاد ظرفیت‌های جدید، اشتغال بیشتری ایجاد کنیم
اکنون که ما در تولید الکل و خمیر مایه به ظرفیت کامل اسمی رسیده‌ایم نباید در اینجا متوقف شویم بلکه باید ظرفیت‌های تازه‌تری را ایجاد کنیم و باور داشته باشیم که توقف در وضعیت مطلوب کنونی یعنی مرگ، بلکه باید با برنامه‌ریزی و تعریف طرح‌های توسعه‌ای علاوه بر ایجاد و ارزش افزوده بیشتر، در استان اشتغال پایدار و مولد ایجاد کنیم
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر در مجمع سالانه شرکت خمیرمایه و الکل رازی گفت: اکنون که ما در تولید الکل و خمیر مایه به ظرفیت کامل اسمی رسیده‌ایم نباید در اینجا متوقف شویم بلکه باید ظرفیت‌های تازه‌تری را ایجاد کنیم و باور داشته باشیم که توقف در وضعیت مطلوب کنونی یعنی مرگ، بلکه باید با برنامه‌ریزی و تعریف طرح‌های توسعه‌ای علاوه بر ایجاد و ارزش افزوده بیشتر، در استان اشتغال پایدار و مولد ایجاد کنیم.

در مجمع شرکت خمیرمایه و الکل و رازی علی احتشامی مدیرعامل شرکت در ابتدا گزارشی از روند فعالیت‌های آن شرکت ارائه داد و گفت: خوشبختانه در زمینه تولید محصول الکل و خمیرمایه ظرفیت‌های اسمی را محقق کرده‌ایم.

احتشامی افزود: بیش از ۷۶ درصد خمیرمایه تولیدی را به کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، پاکستان، الجزایر و تاجیکستان صادر و ۲۴ درصد محصول را نیز در بازارهای داخلی عرضه کردیم خوشبختانه محصول خمیرمایه از کیفیت خوبی برخوردار است و امسال موفق شدیم بخشی از محصول را به سفارش سازمان ملل به آفریقا صادر نماییم. در زمینه محصول الکل تولیدی نیز، ظرفیت اسمی را محقق کرده و از آن فراتر رفته‌ایم.

مدیر عامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی افزود: در زمینه ویناس تولیدی نیز چندین پروژه در دست انجام داریم تا بتوانیم از آن ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کنیم و منطبق با شرایط محیط زیستی، بهره‌برداری مناسبی از آن داشته باشیم.

در ادامه مجمع، مهندس نسیم صادقی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر ضمن مثبت ارزیابی کردن روند فعالیت‌های شرکت خمیرمایه و الکل رازی گفت: ما باید در زمینه تولید خمیرمایه مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی عمل کنیم و در این زمینه کاملاً به روز باشیم و بتوانیم علاوه بر حفظ استانداردهای موجود مرتباً آنها را در همه زمینه‌ها ارتقاء دهیم و روند فراتر رفتن از ظرفیت‌های موجود را بررسی و عملی کنیم اگرچه در سطح داخلی این شرکت بهترین است، اما باید درچشم انداز جهانی نیز بهترین شویم.

با ایجاد ظرفیت‌های جدید، اشتغال بیشتری ایجاد کنیم

وی مهمترین برنامه‌های آینده شرکت را اینگونه تصویر کرد: ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی، دگرگون کردن برنامه‌های آموزشی در سطوح بالاتر، کیفی‌تر و تخصصی‌تر، بهره‌گیری از مجهزترین تکنولوژی‌های روز دنیا، تلاش برای تعمیر و نگهداری منظم و دقیق، استراتژی متناسب کردن و کاهش هزینه‌ها، حذف هزینه‌های غیر ضروری و فراتر رفتن از ظرفیت‌های اسمی هم در سطح کمی و هم کیفی بهمراه مطالعه بازار و گسترش فعالیت‌های متناسب با توجه به بازار محصولات.

در پایان صادقی؛ ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت شرکت خمیرمایه و الکل رازی گفت: مسیر حرکت شرکت روبه رشد است و ما از همه زحمتکشان این شرکت نهایت تشکر را داریم و امیدواریم با انگیزه‌ای که در همکاران جوانمان می‌بینیم، همچنان که در بحث تولید و کمیت و صادرات خمیرمایه فعالیت خیلی خوبی را شاهد بودیم بتوانید اهداف متعالی‌تری را که در چشم‌انداز جهانی قابل تصور است محقق کنید.
:
:
:
آخرین اخبار