تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اعلام کمیته داروان فدراسیون فوتبال
فغانی به نفت رسید، صالحی به استقلال
با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، فغانی، صالحی و حق‌وردی برای تیم‌های خوزستانی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر سوت خواهند زد
با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، داوران قضاوت کننده در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند.

بر همین اساس، در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها عصر دوشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز، دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان به مصاف هم خواهند رفت تا جدال تیم مدافع عنوان قهرمانی و مدعی عنوان قهرمانی در فصل جدید را برگزار کنند.

داوری این دیدار بر عهده احمد صالحی خواهد بود و حسین طالقانی حمید سبحانی صالحی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد، همچنین امید سعیدفر داور چهارم این دیدار است و کار نظارت بر داوران این دیدار نیز بر عهده  فریدون اصفهانیان خواهد بود.

در ادامه رقابت‌های در دوشنبه شب، از ساعت 20 و 45 دقیقه در قم، صنعت نفت آبادان میهمان صبا خواهد بود، نفتی‌ها در نخستین رویارویی لیگ برتری خود پس از سه سال دوری از این تورنمنت به مصاف شاگردان صمد مرفاوی خواهند رفت تا از عیار تیمی خود پرده بردارند.

قضاوت این دیدار بر عهده داوران بین‌المللی کشورمان خواهد بود که بر اساس آن علیرضا فغانی دیدار نفت آبادان و صبای قم را سوت می‌زند و رضا سخندان و محمدرضا منصوری وی را در امر قضاوت این دیدار یاری خواهند کرد، همچنین سعید رحیمی‌مقدم به عنوان داور چهارم این دیدار انجام وظیفه می‌کند و حسین عسگری نیز وظیفه نظارت بر کار داوران را بر عهده دارد.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، تیم فوتبال فولاد در اهواز سه‌شنبه شب از ساعت 21 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود.

شاگردان نعیم سعداوی در نخستین گام با تحولات شگرفی که در این تیم رخ داده است به مصاف نماینده تازه وارد استان آذربایجان شرقی خواهند رفت تا در گرمای شدید این روزهای اهواز از این تیم پذیرایی کنند.

تورج حق‌وردی داوری این دیدار را بر عهده خواهد گرفت و در کنار وی، جواد مداح و جلیل شعرانی به عنوان خط نگهدار حق‌وردی را در امر قضاوت  این دیدار همراهی می‌کنند، همچنین جواد محمدی به عنوان داور چهارم و اسماعیل صفیری کار نظارت بر داوران این دیدار را بر عهده خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان امروز از ساعت 18 به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و دیدار دو تیم صبای قم و صنعت نفت آبادان نیز از ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه ورزش سیما بر روی آنتن خواهد رفت.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز نیز از سیمای مرکز خوزستان به طور زنده برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار