تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۷۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل رانندگان تاکسی‌های بین شهری اندیمشک -دزفول در دست پیگیری است
جابجایی ایستگاه سواری های اندیمشک - دزفول از میدان مرکزی شهر اندیمشک به اعتراض رانندگان این شهر منجر شد
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان دزفول گفت:مشکل رانندگان تاکسی های بین شهری اندیمشک - دزفول در دست پیگیری است.

جابجایی ایستگاه سواری های اندیمشک - دزفول از میدان مرکزی شهر اندیمشک به اعتراض رانندگان این شهر منجر شد.

تعدادی از رانندگان تاکسی این مسیر هفته گذشته با تجمع در میدان مرکزی شهر اندیمشک نسبت به تصمیم شورای ترافیک این شهرستان مبنی بر جابجایی ایستگاه این مسیر اعتراض کردند.

محمد صفاری پور دوشنبه در این خصوص افزود:شورای ترافیک اندیمشک تصمیم به جابجایی ایستگاه سواری های اندیمشک -دزفول کرده است که در این خصوص 170 راننده تاکسی نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد رانندگان این مسیر شهروند اندیمشکی هستند که با جابجایی این ایستگاه دچار مشکل شده اند گفت:در نشستی که به همین منظور در فرمانداری دزفول برگزار شد نامه ای جهت حل این مشکل ارسال شد .

صفاری پور افزود:در تلاش هستیم تا مشکل رانندگان این مسیر حل شود و همچون گذشته جابجایی مسافران بدون مشکل انجام شود.

منصور حبیبی نسب یکی از رانندگان این مسیر گفت:رانندگان سواری های مسیر دزفول - اندیمشک حدود 50 سال است که به شهروندان دزفولی و اندیمشکی خدمت می کنند اما اکنون با مصوبه شورای ترافیک اندیمشک برای انتقال مسافران از این شهر به دزفول ا مشکل مواجه شده اند ضمن اینکه مشمول جریمه رانندگی شده اند.

وی ضمن انتقاد از این تصمیم خواستار حل مشکل از سوی مسئولان اندیمشکی شد.

شورای ترافیک شهرستان اندیمشک چندی پیش تصویب کرد به منظور کاهش ترافیک در هسته مرکزی این شهر ایستگاه تاکسی های برون شهری اندیمشک - دزفول از میدان مرکزی شهر اندیمشک جابجا شود.

رانندگان تاکسی های برون شهری اندیمشک - دزفول مدعی اند این تصمیم موجب کسادی کار آنها شده ضمن اینکه با جابجایی ایستگاه از میدان مرکزی شهر اندیمشک ، مسافران این مسیر توسط رانندگان شخصی و بدون برخورد پلیس جابجا می شوند.

170 دستگاه تاکسی بین شهری در مسیر شهرهای اندیمشک - دزفول فعالیت دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار