تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۷۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان: جلوی نقد منصفانه را نمی گیرم
هیچ کس در خوزستان بیش از بنده نیاز به راهنمایی و نقد ندارد چون هیچ کس هم در امور استان بیش از بنده اختیار ندارد. زیرا اشتباه های بزرگ خسارت های بزرگی به بار می آورد.من این آمادگی را دارم که مورد نقد دوستان رسانه های همگانی قرار گیرم و مطمئن هم باشید که به هیچ وجه اهل شکایت نیستم
استاندار خوزستان گفت: آماده شنیدن راهنمایی ها، توصیه ها و نقد اهالی رسانه ها و دیگر هم استانی ها هستم و هیچ وقت جلوی نقد منصفانه را نمی گیرم.

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در دیدار با برخی از مدیران مسوول و سردبیران رسانه های همگانی در سرسرای اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: اگر چه ترکیب نقد منصفانه را غلط می دانم چون ممکن است از نظر من هیچ نقدی منصفانه نباشد اما از نظر منتقد منصفانه باشد.

وی افزود: من به نقد احترام می گذارم و خواننده مطلب خود به منصفانه و غیر منصفانه بودن آن پی می برد و قضاوت می کند.

شریعتی ادامه داد: هیچ کس در خوزستان بیش از بنده نیاز به راهنمایی و نقد ندارد چون هیچ کس هم در امور استان بیش از بنده اختیار ندارد. زیرا اشتباه های بزرگ خسارت های بزرگی به بار می آورد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: من این آمادگی را دارم که مورد نقد دوستان رسانه های همگانی قرار گیرم و مطمئن هم باشید که به هیچ وجه اهل شکایت نیستم.

وی لزوم کمک به یکدیگر را برای توسعه و آبادانی خوزستان یادآور شد و گفت: لازم است با همدلی، همگرایی، وفاق و ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاری و خلق فرصت های شغلی، زندگی بهتر و بدون دغدغه تری درخوزستان برای جامعه فراهم کنیم.

شریعتی افزود: اگر همگی با هم در راه منافع خوزستان و جامعه کوشش کنیم شرایط لازم برای ورود ثروت به خوزستان هم فراهم می شود.

وی اهالی رسانه ها را جزو نخبگان دانست و تاکید کرد: باید با حفظ مواضع در کنار هم باشیم تا دیگران هم از ما الگو بگیرند و بتوانند در راه توسعه فرهنگی و اقتصادی خوزستان گام بردارند.

در این نشست اهالی رسانه ها برخی از مشکلات حوزه رسانه و فرهنگ را مطرح و راهکارهای لازم بررسی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار