تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد موسوی: نمی‌خواهیم تحت تاثیر جو المپیک باشیم
ملی‌پوش خوزستانی والیبال ایران گفت: تلاش ما این است که در المپیک تمرکز خودمان را روی بازی‌ها از دست ندهیم و درگیر جو رقابت‌ها مانند تفریح کردن یا عکس گرفتن نشویم
محمد موسوی: نمی‌خواهیم تحت تاثیر جو المپیک باشیمملی‌پوش خوزستانی والیبال ایران گفت: تلاش ما این است که در المپیک تمرکز خودمان را روی بازی‌ها از دست ندهیم و درگیر جو رقابت‌ها مانند تفریح کردن یا عکس گرفتن نشویم.

سیدمحمد موسوی درباره شرایط تیم‌ملی والیبال ایران قبل از اعزام به بازی‌های المپیک ریو اظهارکرد: ما سه هفته تمرین مداوم و با انگیزه را برگزار کردیم و اعتماد به نفس‌مان که در برهه‌ای از زمان در لیگ جهانی از بین رفته بود، بازگشت. در حال حاضر خستگی مسابقات لیگ جهانی و رقابت‌های انتخابی المپیک تا حدود زیادی برطرف شده است و ما تلاش می‌کنیم با آمادگی صد درصد در اردوی برزیل حاضر شویم.

موسوی ادامه داد: این بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیاست و برای نخستین بار است که ما در آن شرکت می‌کنیم. شرایط در این رقابت‌ها خیلی سخت‌تر از بازی‌های دیگر است. ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که تمرکزمان را در این رقابت‌ها از دست ندهیم و اینکه در وادی تفریح یا عکس انداختن در مسابقات قرار نگیریم و تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و بتوانیم بازی به بازی با موفقیت پیش برویم. هدف ما این است که از مرحله مقدماتی صعود کنیم و بالا برویم. امیدوارم که نتیجه خوبی در المپیک برای ما رقم بخورد.

او همچنین درباره لباس‌های طراحی شده برای کاروان ایران در بازی‌های المپیک، گفت: صحبت‌های زیادی درباره این مساله صورت گرفته است. این لباس‌ها به نظر من در خور شخصیت نام ایران نیست. ما نماینده ایران هستیم و هیچ چیز این لباس از جمله دوخت و رنگ آن اصلا مناسب نیست. ای کاش یک شرکت ایرانی آن را طراحی می‌کرد و به نظرم به نتیجه خوبی هم می‌رسید. امیدوارم حداقل تا زمان باقی مانده، این لباس‌ها تغییر کند.

سرعتی‌زن تیم‌ملی والیبال ایران درباره بازی نخست ایران برابر آرژانتین در المپیک، گفت: شرایط المپیک با بازی‌های دیگر متفاوت است. این امکان وجود دارد که بهترین تیم دنیا در این رقابت‌ها نتیجه نگیرد و تیم‌های ضعیف‌تر به موفقیت برسند. ولاسکو به من اعلام کرده بود که از چهار تیمی که در دوره قبل المپیک به نیمه نهایی صعود کرده بودند تنها یک تیم در لیگ جهانی نیز جزو چهار تیم بوده است. از این بابت من خوشحالم که ما به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود نکردیم.

او در ادامه افزود: ما در تهران با وجود اینکه شرایط خوبی نداشتیم اما توانستیم آرژانتین را شکست دهیم. امیدوارم در المپیک بهتر از تهران و لیگ جهانی برابر این تیم به نتیجه برسیم.

موسوی در پایان درباره اینکه آیا در این مدت، فضا المپیکی بوده یا خیر؟ گفت: والیبال به واسطه اسپانسرینگ قوی در این زمینه موفق عمل کرده و همه چیز به موقع بوده است. امیدوارم ما هم جواب این برنامه‌های به موقع را با کسب نتیجه خوب در المپیک بدهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار