تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
تمهیدات لازم برای جلوگیری از گرمازدگی اندیشیده شود
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به گرمای هوا بر اجرای تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از گرما زدگی و تامین داروی مورد نیاز در این خصوص تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص وارد عمل شد
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به گرمای هوا بر اجرای تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از گرما زدگی و تامین داروی مورد نیاز در این خصوص تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص وارد عمل شد.

رضا نجاتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش، با اشاره به سلامت افراد جامعه به عنوان یکی از موضوعات اساسی، عنوان‌کرد: موضوع سلامت یکی از موضوعات اولویت‌دار است که نباید در این خصوص کوتاهی صورت گیرد.

وی بر تامین و نظارت بر آب آشامیدنی سالم برای مردم در فصل گرما تاکید کرد و افزود: مرکز بهداشت پیگیری کیفیت آب شرب مصرفی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

فرماندار شهرستان شوش بر حل مشکلات فاضلاب و آب‌های سطحی ساکنین کوی مهر شهر شوش تاکید کرد و گفت: با استفاد از امکانات شهرستان این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.
 
وی از شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی شوش خواست تا نسبت به ترمیم شکستگی و کنترل کلر شبکه آب آشامیدنی اقدام لازم را انجام دهند تا از شیوع بیماری و آلودگی آب مصرفی مردم جلوگیری شود.

نجاتی خواستار نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی شد و خاطرنشان‌کرد: عملکرد این مراکز به صورت مستمر کنترل شود و بر رسیدگی به مناطق حاشیه و تامین برق این مناطق با توجه به گرمای زیاد هوا تاکید کرد.

همچنین غلامرضا میرزایی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 118 هزار مورد کلرسنجی از روستاها و شهرها انجام شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار