تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوابیه شرکت فولاد هرمزگان به یک خبر
مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان: 72 درصد محصولات فولادهرمزگان در بازارهای داخلی عرضه شد
خوزنیوز: شرکت فولاد هرمزگان نسبت به یک خبر با عنوان «فولادی ها راه نفس تولید لوله سازی‌ها را بسته اند» که در این رسانه منتشر شده بود، جوابیه ای را ارسال نموده است.

به گزارش خوزنیوز؛ متن جوابیه به شرح زیر می باشد:

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان گفت: به منظور تامین نیاز صنایع داخلی و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت اقتصادمقاومتی، در سال گذشته 72 درصد از تختال تولیدی این شرکت در بازارهای داخلی عرضه و به فروش رسید.

مهندس امیرمسعود هراتیان افزود: در سال 93 نیز 81.5 درصد از تختال تولیدی فولادهرمزگان توسط صنایع داخل کشور خریداری و به عنوان ماده اولیه مصرف نموده و تا حدود زیادی نیاز شرکت های نوردکار را تامین کرد.

وی با اشاره به جایگاه مشتری مداری در سیاست‌های این شرکت اظهار داشت: فولاد هرمزگان به منظور شفافیت و سهولت مشتریان برای تامین نیاز خود، از سال 91 محصول نهایی، را در بورس کالای ایران عرضه می کند و تمام شرکتها می توانند نیاز خود را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان تصریح نمود: برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص عدم عرضه تختال فولادهرمزگان در بازار داخلی، بر اساس آمارهای بیان شده آنرا نادرست و به دور از واقعیت دانست.

وی گفت: شرکت های تولیدکننده در مجموع تختال مورد نیاز شرکتهای داخلی را بطور کامل تامین می کنند و مقدار تختال صادر شده یکی از استراتژی های کشور برای کاهش سهم اقتصاد نفتی اعلام نمود و آنرا برای تامین ارز مورد نیار صنایع لازم و ضروری دانست.

هراتیان بیان داشت: این شرکت با درک صحیح از بازار فولاد جهان و شرایط حاکم بر مشتریان داخلی خود حتی با اتخاذ شیوه های مختلف سعی بر کمک به خریداران محصول خود نموده و این درحالی است که برخی از خریداران محصول این شرکت به دلیل مسائل مالی توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند و بهرحال این موضوع در بازار مهم است که تولیدکننده در یک بازه زمانی مناسب طلب خود را دریافت نماید.
:
:
:
آخرین اخبار