تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابتکار با کاهش رطوبت هوا به ماهشهر پرواز می کند
مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست کشور اعلام کرد: راس ساعت ۱۱ امروز رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و هیئت همراه به سمت بندر ماهشهر پرواز می کنند
مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست کشور اعلام کرد: راس ساعت ۱۱ امروز رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و هیئت همراه به سمت بندر ماهشهر پرواز می کنند.

محمد درویش مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان محیط زیست کشور در پیام اخیرش در کانال تلگرام شخصی خود نوشت: خوشبختانه خبر می رسد که هوای ماهشهر خوب شده و با پرواز ساعت ۱۱ صبح مجدداً به سمت این بندر راهبردی کشور عزیمت خواهیم کرد.

مشکلات جوی امروز صبح ماهشهر باعث شد پرواز معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان لغو شوده بود.

گفتنی است؛ معصومه ابتکار قرار بود امروز در سفری برنامه ریزی شده به شهرستان ماهشهر سفر کرده و چند طرح زیست محیطی را افتتاح کند ولی هواپیمای حامل وی و همراهانش به علت کاهش دید، مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد تهران شد.

میزان رطوبت نسبی در هوای شهرستان بندر ماهشهر به ۸۵ درصد رسید که به دلیل ایجاد مه تششعی مانع از فعالیت فرودگاه ماهشهر شده است.

فرودگاه محلی ماهشهر چون فاقد سامانه ناوبری هواشناسی (cat۱) است با مشکل فرود هواپیما در مه مواجه می شود. البته کم کم با طلوع آفتاب این مه کاهش پیدا خواهد کرد و اوضاع بهتر می شود.

این روزها رطوبت بالا در هوای خوزستان و شرجی بیش از حد سبب شده زندگی عادی مردم مختل شود و اغلب مردم ترجیح می دهند در اتاق و زیر کولر بنشینند تا برای انجام کارهای غیر ضروری و حتی در مواردی ضروری به خارج از منزل بروند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
آیاباتوجه به موجوداین همه شرکت نبایدسیستم ناوبری برای فرودگاه باشد ؟شایدحین انفجار ونیاز به اکیپهای پروازی مه بود اونوقت چطورهواپیماباید بشینه
:
:
:
آخرین اخبار