تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۷۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشجویی دانشگاه:
مشکلات خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی بهبهان رفع می‌شود
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به تخصیص بودجه‌ای قابل‌توجه از سوی صندوق رفاه و دانشگاه برای تعمیرات خوابگاه‌ها، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات خوابگاه‌ها تا حد امکان هستیم
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به تخصیص بودجه‌ای قابل‌توجه از سوی صندوق رفاه و دانشگاه برای تعمیرات خوابگاه‌ها، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات خوابگاه‌ها تا حد امکان هستیم.

دکتر سعید ضیائی‌نژاد با بیان این‌که امسال بودجه به‌نسبت خوبی توسط صندوق رفاه و خود دانشگاه برای تعمیرات خوابگاه‌ها اختصاص داده شده است، اظهار کرد: هنوز برآورد هزینه‌ها در هر بخش به‌طور دقیق مشخص نیست ولی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای تعمیرات و رفع اشکالات تا حد امکان هستیم.

وی افزود: خوابگاه پسران نیاز به تعویض کاشی و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی و ... دارد که این مسائل مهم‌ترین مشکلات این خوابگاه هستند؛ فضای مناسب تفریحی نیز به‌طور مختصر در این خوابگاه تعبیه شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان ادامه داد: در خصوص خوابگاه دختران نیز محوطه‌سازی، تکمیل رینگ دوچرخه‌سواری و در بخش‌هایی موزائیک‌کاری نیاز است.

ضیائی‌نژاد درباره فضای ورزشی خوابگاه‌ها، اظهار کرد: در هر 2 مجموعه‌ خوابگاهی، زمین بسکتبال و والیبال ایجاد و در مجموعه خوابگاه دختران به‌دلیل وجود فضای بیشتر، از 2 سال گذشته رینگ دوچرخه نیز تعبیه شده و در حال بهره‌برداری است؛ همچنین مجموعه کامل ورزش‌های صبحگاهی در محوطه این خوابگاه نصب شده است.

وی با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی خوابگاه‌ها، گفت: آب تصفیه مورد نیاز در تمام طبقات بلوک‌های خوابگاهی به‌قدر کافی تأمین می‌شود و در حال حاضر تنها مشکل در این زمینه آب‌سردکن‌های خوابگاه دختران است که به میزان کافی برای تمام دانشجویان موجود نیست و در صورت امکان تعدادی از آن‌ها تعویض خواهند شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان تصریح کرد: سلف‌سرویس دانشگاه نوساز است و سال گذشته به بهره‌برداری رسیده اما تجهیزات پخت‌وپز کمی فرسوده است و برای مکانیزه کردن آن به اعتباری بیش از 400 میلیون تومان نیاز است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار