تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌یابی مهدی‎ حسینی‌پور به پیکارهای فینال کشوری شطرنج
رقابت‌های قهرمانی شطرنج خوزستان با قهرمانی مهدی حسینی‌پور از اهواز و راهیابی او به پیکارهای فینال کشوری پایان یافت
رقابت‌های قهرمانی شطرنج خوزستان با قهرمانی مهدی حسینی‌پور از اهواز و راهیابی او به پیکارهای فینال کشوری پایان یافت.

مزدک ارزانی‌پور، مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان اظهار کرد: این مسابقات از چهارشنبه (سی‌ام تیرماه) تا دوشنبه (چهارم مردادماه) به میزبانی خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت 84 شطرنج‌باز در 9 دور و به روش سوئیسی به انجام رسید که در پایان مهدی حسینی‌پور از اهواز موفق شد با کسب 8 امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی، به مسابقات فینال کشوری نیز راه یابد.

مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان افزود: مهدی مومن‌زاده نیز از اهواز با کسب 7.5 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کرد و به جشنواره شطرنج کشوری راه پیدا کرد.

وی عنوان کرد: شهریار کازرونی از اهواز، عبدالله الهی‎فر از آبادان، رحیم حسینی‌فر از خرمشهر و سینا متقی از اهواز نیز با کسب 7 امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی، به ترتیب سوم تا ششم شدند و محمد وحیدی از تهران و احمدرضا هرمزی از اهواز نیز با کسب 6.5 امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی در رده‌های هفتم و هشتم جای گرفتند.

ارزانی‎پور یادآور شد: در پایان مسابقات محمدمهدی قربانی به عنوان بهترین شرکت‌کننده زیر 12 سال، علیرضا بساق‌زاده، بهترین شرکت‌کننده زیر 14 سال، متین افشانی بهترین شرکت‌کننده زیر 16 سال و عاشور کهنسال بهترین پیشکسوت معرفی شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار