تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۹۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک خبر داد:
متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر در اندیمشک
یک باند قاچاق مواد مخدر در اندیمشک متلاشی و از آنان مقدار 7 کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر در اندیمشک متلاشی و از آنان مقدار 7 کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

صادق جعفری‌چگنی امروز اظهار کرد: با همکاری و کار مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان، معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان متلاشی و از آنان مقدار هفت کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

وی افزود: اعضای این باند قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را که به صورت ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود برای توزیع در استان‌های جنوبی از مسیر اندیمشک وارد استان خوزستان کنند که با انجام کارهای پلیسی در ورودی این شهرستان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه سه نفر از عوامل اصلی این باند دستگیر و از آنان یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط  شد.

جعفری‌چگنی با هشدار به سوداگران مرگ یادآور شد: مبارزه مستمر با سوداگران مواد مخدر در دستور کار دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی این شهرستان قرار دارد و در همین راستا با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با قاطعیت برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: در یک‌سال گذشته اقدامات بسیار خوبی با همکاری همه اعضای شورای تامین در خصوص مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان انجام شده که رضایت‌مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

این مقام قضایی در پایان بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و همچنین تلاش کلیه مسوولان امنیتی انتظامی و انجام اقدامات قضایی، امنیتی و انتظامی این منطقه برای فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر بسیار ناامن شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار