تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۷۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
استانداری پولی به شرکت قند شوش نداده است
خبر اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به شرکت قند شوش توسط استاندار جدید خوزستان صحت ندارد و برداشت نادرستی ازنشست شورای اشتغال این شهرستان بوده است
فرماندار شوش گفت: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به شرکت قند شوش توسط استاندار جدید خوزستان صحت ندارد.

رضا نجاتی اظهار کرد: خبر اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به شرکت قند شوش توسط استاندار جدید خوزستان صحت ندارد و برداشت نادرستی ازنشست شورای اشتغال این شهرستان بوده است.

وی افزود: استاندار خوزستان در بازدید از روند بازسازی شرکت قند شوش قول دادند که پیگیر اختصاص مابقی اعتبار بازسازی این شرکت باشد وهر چه زودتر این اعتبار پرداخت شود.

فرماندار شوش ادامه داد: سال گذشته برای آغاز بازسازی شرکت قند شوش مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت که این اعتبار از سازمان هدفمندی یارانه ها داده شد.

گفتنی است؛ پیش از این هیئت حمایت از صنایع ورشکسته به ریاست رجبعلی صادقی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به شهرستان شوش و بازدید میدانی از کارخانه قند این شهرستان، روند بازسازی این کارخانه را در جلسه‌ای با نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه این شهرستان و مدیر شرکت قند بررسی کردند و بودجه ای را برای آن اختصاص دادند.

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر استاندار به شهرستان شوش گفت: کارخانه قند شوش به دلیل ندانم کاری های تعطیل شده است. این کارخانه بزرگترین کارخانه قند در ایران است. ظرفیت روزانه اسمی این کارخانه پنج هزار تن تولید شکر است و تا هفت هزار تن قابل ارتقا است. متاسفانه در عرض این سه سال صاحب این کارخانه حتی یک بار هم به این کارخانه سرکشی نکرده است. در حال حاضر برای این کارخانه از سوی دادستانی مدیر تسویه تعیین شده است.۶۵۰ نفر شغل در این کارخانه مشغول به کار بودند و نزدیک به ۱۵ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد شده بود. این در حالی است که کشت چغندر قند باعث حاصلخیزی زمین می شود به طوری که تناژ گندم به عنوان کشت جایگزین را به دو برابر ارتقا می دهد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار