تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح گازرسانی به 9 روستای هندیجان در حال انجام است
عملیات گازرسانی به 9 روستای هندیجان در حال انجام بوده و با پایان آن 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهد شد
رئیس اداره گاز ناحیه هندیجان گفت: عملیات گازرسانی به 9 روستای هندیجان در حال انجام بوده و با پایان آن 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهد شد.

سیف الله قنواتی اظهار کرد: این عملیات در قالب دو فاز از شهریور 1394 به منظور گازرسانی به 9 روستای هندیجان شروع و هم اکنون با شتابی مطلوب در حال انجام می باشد.

وی گفت: فاز نخست این طرح به طول 29 کیلومتر شبکه گذاری برای گازرسانی به روستاهای دریهک، دهملا کوچک، سرخره علیا و سفلی با پیشرفت 90 درصدی به انجام رسیده و پس از انجام و تایید آزمایش های نیوماتیک گازدار خواهد شد.

قنواتی افزود: اعتبار این طرح در فاز نخست 30 میلیارد ریال می باشد و زمینه بهره مندی 400 خانوار این روستاها از گاز طبیعی را فراهم خواهد نمود.

رئیس اداره گاز ناحیه هندیجان ادامه داد: فاز دوم این طرح با پیشرفت 70 درصدی و به طول 36 کیلومتر شبکه گذاری برای روستاهای چم مراد، چهلمنی، چم تنگو، کره پا و چم تنگ در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد: 40 میلیارد ریال اعتبار این طرح در فاز دوم بوده که با پایان آن 300 خانوار این روستاها نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

قنواتی پیش بینی کرد فاز نخست این طرح در هفته دولت و فاز دوم آن در دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته و دارای 6 هزار و 500 مشترک شهری گاز و یک هزار و 500 مشترک روستایی گاز است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار