تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود؛
تشييع و خاكسپاری پيكر پاك ۵ شهيد گمنام در خوزستان
مسئول امور شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از تشییع و خاكسپاری پیکر پاک ۵ شهید گمنام در خوزستان همزمان با ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) خبر داد
مسئول امور شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از تشییع و خاكسپاری پیکر پاک ۵ شهید گمنام در خوزستان همزمان با ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) خبر داد.

ابراهیم پودنچی اظهار کرد: پيكرهای پاک ۵ شهید گمنام همزمان با ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)، در منطقه دارخوين، بخش تركالكی و همچنین ستاد فرماندهی ناجا خوزستان تشییع و خاكسپاری خواهد شد.

وی با بیان این‌كه پیكر دو شهید گمنام در منطقه دارخوین خاكسپاری می​شود، گفت: یكی از این شهدا ۲۵ ساله است كه در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است. پیكر این شهید ۱۰ بهمن سال ۹۴ تفحص شد. شهید دیگر نيز در عملیات تك دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسیده است. پیكر این شهید ۲۰ ساله در تاریخ ۱۰ مردادماه سال ۹۴ در منطقه فاو تفحص شد.

پودنچی افزود: پیكر دو شهید گمنام دیگر در بخش تركالكی شهرستان هفتكل خاكسپاری خواهند شد؛ یكی از اين دو شهید، ۲۲ ساله است و در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسیده است. پیكر این شهید ۲۲ مردادماه سال ۹۴ تفحص شده است. شهید دیگر نیز ۱۹ ساله است و در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است. پیكر این شهید در تاریخ ۱۱ بهمن سال ۹۴ تفحص شد.

مسئول امور شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان این‌كه ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان نیز میزبان پیكر یك شهید گمنام خواهد بود، گفت: این شهید در ۲۰ سالگی در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسیده است. پیكر وی در ۱۰ بهمن سال ۹۴ تفحص شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار