تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
44 آموزشگاه فنی و حرفه ای در خوزستان راه اندازی شد
در روز فنی و حرفه ای 44 آموزشگاه فنی و حرفه ای روز چهارشنبه همزمان در خوزستان گشایش یافت و از نخبگان مهارتی خوزستان تجلیل شد
در روز فنی و حرفه ای 44 آموزشگاه فنی و حرفه ای روز چهارشنبه همزمان در خوزستان گشایش یافت و از نخبگان مهارتی خوزستان تجلیل شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان چهارشنبه در آیین گشایش 44 آموزشگاه فنی و حرفه ای این استان در آمفی تئاتر این اداره کل در اهواز اظهار کرد: گشایش مرکز فنی و حرفه ای در بخش دولتی اولویت ما نیست بلکه ایجاد اشتغال در بخش خصوصی است.

عبدالنبی سواعدی با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه ای در راستای حفظ کرامت انسانی و داشتن مهارت است، افزود: در فنی و حرفه ای یکی از الگوها توانمندی محرومان است چرا که زندگی را بر اساس توانمندی ها و مهارت های شغلی می توان بنا کرد.

وی ادامه داد: پایه زندگی و اقتصاد و زندگی مستقل همین مهارت است که در مجموعه های فنی و حرفه ای اتفاق می افتد.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان اضافه کرد: با توسعه مهارت آموزی و استفاده از فناوری های نوین در انتقال مهارت و شگردهای تعاون برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

سواعدی افزود: توسعه سرمایه گذاری در بخش خصوصی مدنظر است و برای توسعه حرفه آموزی به دنبال احداث مراکز جدید هستیم که این پروژه ها و فضاها به بخش خصوصی واگذار می شود.

در این آیین از نخبگان مهارتی خوزستان تجلیل شد.

تا پیش از این 606 آموزشگاه آزاد در خوزستان فعالیت می کرد که 419 آموزشگاه ویژه خواهران، 86 آموزشگاه آزاد ویژه برادران و تعداد 101 آموزشگاه دومنظوره است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار