تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح نخستین پاسگاه انتظامی در شهر چم گلک اندیمشک
نخستین پاسگاه انتظامی شهر چم گلک اندیمشک روز چهارشنبه با حضور جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ، فرماندار اندیمشک و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد
نخستین پاسگاه انتظامی شهر چم گلک اندیمشک روز چهارشنبه با حضور جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ، فرماندار اندیمشک و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در این مراسم گفت:نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است که همیشه در دفاع از امنیت و نظم و رفاه شهروندان خدمات صادقانه ای داشته است.

سرهنگ محمد صالحی افزود:تقویت نیروی انتظامی به برقراری هرچه بیشتر امنیت و آسایش مردم منجر می شود و راه اندازی این پاسگاه موجب افزایش بهره مندی شهروندان این بخش از خدمات انتظامی و قضایی شده و ارتقای رضایتمندی ساکنان این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک هم گفت: امنیت پایدار و اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران و همچنین همراهی و همکاری خوب مردم و سایر دستگاه هابا نیروی انتظامی است که باید این همکاری تا تامین هرچه بیشتر امنیت مردمی ادامه یابد.

فرمانده انتظامی اندیمشک هم با تشریح وضعیت شهر چم گلک و ضرورت راه اندازی این پاسگاه گفت:ساختمان پاسگاه چم گلک توسط شهرداری این شهر مهیا شده و نیروی مورد نیاز نیز از سوی نیروی انتظامی شهرستان مستقر شده است.

سرهنگ اکبر کروندی گفت:کلانتری 12 اندیمشک تامین امنیت شهر چم گلک را برعهده داشته که با راه اندازی این پاسگاه خدمات نیروی انتظامی برای رفاه مردم بیشتر و کیفی تر می گردد.

وی احساس آرامش را از ثمره های تلاش پلیس دانست و افزود: در راستای تامین امنیت ،خادمان مردم در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

کاظم سزاری شهردار چم گلک نیز گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر چم گلک برای رفع دغدغه مردم تلاش کرده و تامین مکان این پاسگاه با توجه به مطالبه مردم این منطقه انجام گرفته است.

شهر چم گلک با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک واقع شده است.

این شهر سال 92 تاسیس شده و تاکنون فاقد پاسگاه انتظامی بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار